Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Wie wil er brandstempels bestellen?

Hallo mensen,

Ik heb her en der op het forum en via mijn site nogal wat reacties gekregen op mijn brandstempels. Ook van sommigen de vraag waar ze aangeschaft konden worden.

Ik heb diegene waar ik ze vandaan heb, een hobby-cncfrezer, gemaild met de vraag of hij het zag zitten om nog een paar bestellingen te doen. Dat bleek het geval, graag zelfs.

Dus als er mensen zijn die belangstelling hebben bij een perfect gemaakte, goedkope brandstempel, geef dan een berichtje, dan mail ik je zijn mailadres door.

De mijne kostte €30 (linker exemplaar)

Al het overige zul je met hemzelf moeten bespreken.

Hoi Ik zou graag een brandstempel willen laten maken; en ben benieuwd naar zijn adres.

Alvast bedankt; Pim.

Wilco,
    Hoe maak je die stempels warm?

Mathieu
    Het is maar dag en avond, en heel even middag...

Ik vind het erg handig om ze met een zware soldeerbout te verwarmen. Heb me een zware gekocht voor 35€, en had nog een soort dimmer liggen. Die kan je gewoon in het stopcontact stoppen, en daar dan het stopcontact van het te dimmen apparaat in. Da's handig omdat de stempel bij de ene houtsoort wat warmer moet zijn dan bij de andere.

Zal eens een paar foto's posten van hoe ik het aanpak.

Groeten,
    Steven
    Als de kat van huis is...
    ...wordt de melk zuur
    www.houtentiek.be

hey hallo wilco
    ik wil wel graag het mail adres groetjes van leroy

Wilco,

graag ontvang ik zijn mailadres lijkt me heel leuk zo´n stempel

Eigenlijk had ik gedacht dat je zo'n stempel met een brander zou moeten verwarmen. Weet jij overigens of hij ook afbeeldingen (simpel) overneemt?
    Anyhow, ik ben wel geïnteresseerd in zijn mailadres.

Hi Woodworker,

Ik zou ook graag een brandstempel bestellen, maar ben nog aan het bedenken of er mijn naam, of monogram in mag komen. Is het al duidelijk of gestileerde afbeeldingen mogelijk zijn?

Mark

Ik heb ook wel interesse. Hoe klein kan hij met zijn cnc frees werken. De voorbeelden die je laat zien lijken mij nogal groot.
    Als het kleiner kan heb ik ook wel interesse om een slagstempel te bestellen.

Hoi Wilco,
    ik heb ook interesse in een aantal stempels, ik stuur je een pb
    Groeten,
    Rik

Forum Rechten