Een raam maken met de Festool DF 700 Domino XL

RvB

Actieve deelnemer
13 feb 2012
151
0
Dank je wel Scheppie! Er komen er nog veel meer aan! Abboneer en wacht af!! :D

Gr Rick
 

RvB

Actieve deelnemer
13 feb 2012
151
0
Hallo allemaal!!

Ik zou het heel tof vinden als jullie mijn youtube filmpje willen bekijken en vervolgens aan me
willen laten weten wat jullie er van vinden..

commentaar is altijd goed..
pCMy53LQb28[/MEDIA]]

Kijkse, gr Rick
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Beste Rick,

Ik heb er als een gewone doe het zelver naar gekeken en het viel me op dat er nu eens wat meer aandacht aan andere vaardigheden wordt besteed als er een festool machine wordt gedemonstreerd.
Het werk dat door de festool domino machine wordt gedaan is maar een klein stukje in het hele proces van het vervaardigen van een raam.
Daarom vond ik het een heel leerzaam filmpje en professioneel gedaan mijn complimenten.

Het nadeel van zo’n filmpje is wel dat ik nu chagrijnig in mijn veel te kleine werkplek zit zonder al die mooie festool spullen die bij jou allemaal te zien zijn. ;)

Ik kijk uit naar je volgende filmpje, mvg.
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.097
235
Goeree-Overflakkee
Erg informatief. Ik mis nog wel wat stappen in het proces (bv. bij het afkorten/contramallen, daar maak je waarschijnlijk meerdere zaagsnedes naast elkaar), maar dat kan liggen aan het ontbreken van een deel beeld. Op mijn computer is het beeld niet vloeiend, zelfs niet op de laagste kwaliteit. Het is nu meer een diashow. Beetje vreemd, want normaal heeft ie alleen moeite met HD...

Van mij mag de muziek wel een stuk zachter!

Ben benieuwd waar je nog meer mee komt.
 

maus

Actieve deelnemer
7 sep 2011
28
0
Rick,

Leerzaam filmpje misschien kan ik dat nog eens gebruiken voor als ik in een oud huis gaat wonen.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Het is een leuk geheel geworden. Festool mag je nu wel een machine kado doen vind ik eigenlijk !!

Ben wel nieuwsgierig naar je komende filmpjes
 

bjorn

Post veel
14 aug 2009
754
3
Twente
leuk en duidelijk filmpje, handige truuk ook met lijmtang en houten klos als aanslag op de zaagtafel bij het contramallen. Een cs 70 heb ik al jaren, zo'n lijmtang die in de groef past nog maar kort, zeer bruikbare tip. Is zo'n grote domino veelzijdiger als een kleine? Kun je met de grote ook in plaatmateriaal werken, of alleen in kozijnen en grotere meubels ed?

mvg, Bjorn
 

RockNRolla

Actieve deelnemer
24 mrt 2009
50
0
Informatieve film met m'n favoriete elektrische gereedschap in in de hoofdrol! Ik kijk uit naar de volgende aflevering.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.