Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Een raam maken met de Festool DF 700 Domino XL

hallo allemaal,

Hierbij mijn beloofde aflevering over het maken van een raam met de Festool DF700 Domino XL !!
    http://<iframe class="restrain" titl...="0"></iframe>

Ik ga nog veel meer filmpjes maken. Onder andere over het inrichten van mijn nieuwe werkplaats
    en een heleboel andere onderwerpen. Dus wil je die ook zien, abboneer je dan op TimmerwerkTV
    http://www.youtube.com/user/TimmerwerkTV

Veel kijkplezier!

Gr Rick

Re: Een raam maken met de Festool DF 700 Domino XL

Leuk filmpje Rick! eindelijk echte Nederlandse Festool filmpjes...

Dank je wel Scheppie! Er komen er nog veel meer aan! Abboneer en wacht af!!

Gr Rick

Hallo allemaal!!

Ik zou het heel tof vinden als jullie mijn youtube filmpje willen bekijken en vervolgens aan me
    willen laten weten wat jullie er van vinden..

commentaar is altijd goed..
    http://www.youtube.com/watch?v=pCMy53LQb28[/video]]
    Kijkse, gr Rick

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011

Beste Rick,

Ik heb er als een gewone doe het zelver naar gekeken en het viel me op dat er nu eens wat meer aandacht aan andere vaardigheden wordt besteed als er een festool machine wordt gedemonstreerd.
    Het werk dat door de festool domino machine wordt gedaan is maar een klein stukje in het hele proces van het vervaardigen van een raam.
    Daarom vond ik het een heel leerzaam filmpje en professioneel gedaan mijn complimenten.

Het nadeel van zo’n filmpje is wel dat ik nu chagrijnig in mijn veel te kleine werkplek zit zonder al die mooie festool spullen die bij jou allemaal te zien zijn.

Ik kijk uit naar je volgende filmpje, mvg.

oud hout
    Ingeschreven
    Jan 2012

Erg informatief. Ik mis nog wel wat stappen in het proces (bv. bij het afkorten/contramallen, daar maak je waarschijnlijk meerdere zaagsnedes naast elkaar), maar dat kan liggen aan het ontbreken van een deel beeld. Op mijn computer is het beeld niet vloeiend, zelfs niet op de laagste kwaliteit. Het is nu meer een diashow. Beetje vreemd, want normaal heeft ie alleen moeite met HD...

Van mij mag de muziek wel een stuk zachter!

Ben benieuwd waar je nog meer mee komt.

Rick,

Leerzaam filmpje misschien kan ik dat nog eens gebruiken voor als ik in een oud huis gaat wonen.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Het is een leuk geheel geworden. Festool mag je nu wel een machine kado doen vind ik eigenlijk !!

Ben wel nieuwsgierig naar je komende filmpjes

leuk en duidelijk filmpje, handige truuk ook met lijmtang en houten klos als aanslag op de zaagtafel bij het contramallen. Een cs 70 heb ik al jaren, zo'n lijmtang die in de groef past nog maar kort, zeer bruikbare tip. Is zo'n grote domino veelzijdiger als een kleine? Kun je met de grote ook in plaatmateriaal werken, of alleen in kozijnen en grotere meubels ed?

mvg, Bjorn

Mooi en zeer informatief filmpje rick!

Forum Rechten