nova 1624-44 draaibank te koop (VERKOCHT)

markvanzee

Actieve deelnemer
4 okt 2011
469
1
langerak
beste draaiers,

mocht een van jullie nog een goede draaibank aan willen schaffen met veel goede accesoires dan staat er nu een mooie op marktplaats. ik verkoop mijn draaibank omdat ik een andere ga aanschaffen.

ik heb getwijfeld om de draaibank via het marktplein aan te bieden maar omdat er natuurlijk ook veel draaiers zijn die geen lid zijn van woodworking.nl heb ik hem toch maar op marktplaats gezet.

je kan de draaibank makkelijk vinden door 'nova 1624' in te typen bij marktplaats.

groet,

mark van zee

[album]474[/album]
[album]475[/album]
[album]476[/album]
de opspankoppen en witte schroefplaat zijn niet meer te koop
 

markvanzee

Actieve deelnemer
4 okt 2011
469
1
langerak
Re: nova 1624-44 draaibank te koop

rickkoorman zei:
Ben nu wel benieuwd wat je gaat kopen....

een wadkin rs met 200 mm centerhoogte en met een uitneembaar bedstuk waardoor je 700 mm diameter kan draaien. tussen de centers is 1700 mm. gewicht van het gevaarte is 800 kilo. het is eigenlijk een soort vb36 maar dan met langere centerafstand.
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Re: nova 1624-44 draaibank te koop

waar haal je zo'n prachtig stuk techniek vandaan? Nieuw of 2e hands?
Pieter
 
Re: nova 1624-44 draaibank te koop

Mark,
Mocht je lit zijn van Radius dan kun je de draaibank ook laten plaatsen op de site van Radius en in het kwartaalblad van Radius. Gelet op jouw vraagprijs denk ik dat je dan meer succes hebt, gelet op wat ik zie wat er er op markplaats geboden wordt.
 

markvanzee

Actieve deelnemer
4 okt 2011
469
1
langerak
Re: nova 1624-44 draaibank te koop

Jan van der Ploeg zei:
Mark,
Mocht je lit zijn van Radius dan kun je de draaibank ook laten plaatsen op de site van Radius en in het kwartaalblad van Radius. Gelet op jouw vraagprijs denk ik dat je dan meer succes hebt, gelet op wat ik zie wat er er op markplaats geboden wordt.

hoi jan,

helaas ik ben geen lid van de radius. maar hij staat nog maar even op marktplaats dus ik wacht het maar even af.
 

markvanzee

Actieve deelnemer
4 okt 2011
469
1
langerak
Re: nova 1624-44 draaibank te koop

O Peatey zei:
waar haal je zo'n prachtig stuk techniek vandaan? Nieuw of 2e hands?
Pieter

ik heb hem nieuw bij de baptist gekocht. alle verdere informatie staat op marktplaats

groet,
mark
 

markvanzee

Actieve deelnemer
4 okt 2011
469
1
langerak
Re: nova 1624-44 draaibank te koop

beste mensen,

ik bied vanaf nu de draaibank aan ZONDER opspankoppen en oneway schroefplaat.
wel alle standaard accesoires zijn erbij.
omdat ik een adapter kan laten maken zodat ik toch m33 accesoires op mijn andere bank kan gebruiken.

heeft iemand interesse dan hoor ik het wel (liefst per pb)

mark
 

markvanzee

Actieve deelnemer
4 okt 2011
469
1
langerak
Re: nova 1624-44 draaibank te koop

Woodworker zei:
Die Wadkin??
Ik denk dat O Peatey dat bedoeld. ;) En ik ben er eigenlijk ook wel benieuwd naar.
oh natuurlijk , sorry voor de miscommunicatie.

wadkin draaibanken zijn niet meer nieuw te koop, ik heb er een van marktplaats. omdat ik voornamelijk schalen draai is de grote massa , stabiliteit en centerhoogte van wadkin toch wel geschikter voor mij. ook kan ik dan een 'coring system' kopen zodat ik meerdere schalen uit een blok kan draaien.

hier nog een oude foto.
[album]477[/album]
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.