Even voorstellen

ocram72

Nieuw lid
2 mei 2012
2
0
Goedemorgen,

Ik ben Marco, 40 jaar en heb me vanmorgen aangemeld op dit forum nadat ik de afgelopen dagen op dit forum veel goede informatie heb gelezen over het zelf maken van een eiken tafel.
De volgende stap is om een mijn ideeën in een bericht met jullie te delen en zo wat terugkoppeling te krijgen of het een haalbare kaart is wat ik wil bereiken :D

Zelf ben ik een ICT-er die in zijn dagelijkse werk dus weinig "met zijn handen" doet anders dan op een toetstenbord tikken en de muis hanteren. In mijn privéleven vind ik het echter heerlijk om zelf te klussen, en ik ga eigenlijk niet snel een klus uit de weg. Ben perfectionistisch ingesteld, goede voorbereiding is het halve werk is mijn motto.
Heb vaak met hout gewerkt maar nog niet het maken van een meubel/tafel, dus daarom wil ik me er goed in verdiepen voor ik eraan begin. Heb de beschikking over gereedschappen zoals cirkelzaag, bandschuurmachine, bovenfrees etc.

Ik zal het hier even bij laten, ga eens kijken of ik in een andere post duidelijk uit kan leggen wat ik wil bereiken.
 

tuoh

Oud hout
Marco,

bij het zien van je nickname moest ik spontaan denken aan "Ockhams scheermes" maar het scheelt jammer genoeg een paar letters :cry:

Dacht dus even dat er een Franciscaner monnik toetrad tot het forum ;) niet dus.

Niettegenstaande dit alles, welkom op het forum, al dan niet met "het" scheermes in de hand :D


Mvg,

André
 

ocram72

Nieuw lid
2 mei 2012
2
0
Beste Andre,

Ik ben niet zo origineel met mijn nickname, gewoon mijn naam achterstevoren :)

Ben nu wel benieuwd naar die scheermessen, dat wordt google :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.