Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Houten hendel voor Vismolen

Op de Koninginnedagrommelmarkt heb ik voor het eerst in mijn leven een aankoop gedaan waarmee ik enormt content mee ben. Het is een vintage vismolentje uit 1966 gemaakt in Frankrijk. Ik zou graag mijn rommelmarkt aanwinst van vandaag iets willen aanpassen, vandaar mijn topic hier. Ik wil de plastic hendel vervangen voor een houten hendel in een andere vorm, het liefste een lichte houtsoort en een opvallend patroon. Daarna laat ik door een bevriende sportvisser mijn naam op het stukje hout zetten die vervolgens een laag epoxy hars er over zal doen.

Ik zoek eigenlijk iemand in de buurt van Amsterdam die dit hendeltje voor mij (tegen betaling uiteraard) kan maken. Volgens mij is het voor iemand met een schuurmachine en ervaring redelijk eenvoudig te vervaardigen. Ik kan er ook naast zitten hoor, het is namelijk een redelijk klein onderdeel.

Hier een foto hoe de hendel er ongeveer uit moet komen te zien (vorm dan):

Foto van de molen

Ik verneem graag als iemand geïnteresseerd is!

Re: Houten hendel voor Vismolen

U kunt dit toch gewoon ik heel nl laten maken. Deze kan toch met de post verstuurt worden.
    En het zou makelijker zijn als u vertelt hoe groot de knop moet zijn.

Lengte 4,0 cm en breedte (meest brede stuk) ongeveer 3,0 cm. Hoogte ongeveer 1 cm.

Hoi Ernst,

kijk op mijn website,
    Noem een houtsoort, bijv. noten, liguster, buxus, kardinaalsmuts of aak, oid. en ik maak kwaliteit.
    Vervolgens bel je en maak 10 euro over en je kunt hem in tweevoud (reserve of ruil) in voorschoten ophalen.
    kijk op www. vlindermeubel.nl

Groet, Eduard

Wat is dit? Een oude BAM? Of een 'onbekende' Mitchell? Het slingertje doet daar aan denken, maar het molenhuis dan weer niet...

Forum Rechten