Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Te ruil een cursus Festool Domino voor iets leuks

Beste lezers,

misschien wat vreemd, maar bij de aankoop van mijn Festool Domino kreeg ik een
    cursus gratis voor de Domino.
    Op zich waanzinnig leuk. maar als je gehandicapt ben en 24 uur per dag sterft (sorry) van
    de pijn dan kan je er niet zoveel mee. Ik zou er heel erg graag naar toe willen, maar ik kan het
    gewoon niet meer.
    Nu kwam ik deze bon weer tegen in de kast en ik dacht misschien kan ik iemand blij maken op
    het forum, iemand die een Domino wilt kopen en er meer van wilt weten of iemand die nieuwsgierig is.
    Ik stuur hem naar degene toe die het leukste te ruil aanbied (iets wat met houtbewerking te maken heeft). Iets wat je over heb, niet gebruikt of teveel heb gekocht.

Stuur me een PB met je aanbod en het leukste aanbod krijgt de bon.
    Ik moet ook nog een bon hebben van mijn Festool Kapex, maar die kan ik niet zo snel vinden maar die komt ook wel boven water.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden, je kan verder over de cursus lezen op http://www.Toolworkshop.nl

Groetjes Schummie.

Re: Te ruil een cursus Festool Domino voor iets leuks

Oké, het was goed bedoelt, dan verscheuren we de waardebonnen maar.
    Ik dacht misschien vind iemand het leuk om er naar toe te gaan.
    Ze zijn bij deze vernietigd.

Groetjes Schummie.

Re: Te ruil een cursus Festool Domino voor iets leuks

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schummie
    Oké, het was goed bedoelt, dan verscheuren we de waardebonnen maar.
    Ik dacht misschien vind iemand het leuk om er naar toe te gaan.
    Ze zijn bij deze vernietigd.

Groetjes Schummie.
    zonde, jammer dat je ze niet kwijt kon :|

Forum Rechten