Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: Vissen van hout

Vissen van hout

Beste hout-o-fielen
    Ik ben alweer een poosje niet actief geweest op dit mooie forum, en wil graag mijn laatste projecten met jullie delen. In dit geval gaat het om mijn vissen; Dit zijn panelen opgebouwd uit stukjes gebruikt teakhout en juthout, eigenlijk een soort mozaik gemaakt van hout, die bestaande (zoutwater)vissen uitbeelden. Hiernaast gebruik ik verschillende technieken om extra accenten toe te voegen zoals het borstelen, inbranden, inwassen, toevoegen van andere materialen zoals verroeste spijkers oud ijzerdraad oid. Graag verwijs ik jullie naar mijn site , waar al mijn vissen op staan!

http://www.totempauljansen.nl

Attached files

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Re: Vissen van hout

Gaaf !!!! die tonijn is echt super !!!

Heel tof gedaan man! nog niet eerder gezien dit.

Wat heb je tussen de naden gedaan, is dat deck caulk?

Ja, mooi dit. Mooi gefotografeerd ook!

Arthur

Wow, wat leuk en origineel. Wat kun je toch veel doen met hout. En inderdaad heel mooi gefotografeerd.

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)

Leuk gedaan en vooral omdat het met aangespoeld hout is opgebouwd. Daarnaast doet het me goed om in Amerika, 100 km van de Atlantische Oceaan af op het droge, als Hagenees de strand en de zee weer eens te zien.

mooi! waar staan ze ergens?

Inderdaad erg gaaf! Kan je trots op zijn hoor :mrgreen:

Gaaf gemaakt Paul! Ik heb wel eens een lamp gemaakt van aangespoelde houtjes, maar zulke vissen is natuurlijk helemaal geweldig. Je site ziet er ook goed uit! Complimenten! Ben ook benieuwd welk materiaal die zwarte naden zijn. Ik kom regelmatig in de buurt, dus kom dan graag een keertje bij je kijken (zal eerst even bellen).

Ik heb de naden behandeld met sicaflex met in het achterhoofd een soort teakdekachtige look of wel een nautische sfeer te creeren. Ik werk veel in opdracht en mijn vissen zijn te zien bij strandpaviljoen Tijn Akersloot in Zandvoort, waar ik trouwens veel werkzaamheden heb mogen doen aan het interieur, zoals oa. diverse tafels, barkrukken, decoratieve schilderingen, aankleding en decoratie van de bar en verlichting!

Forum Rechten