Demodag Radius

markvanzee

Actieve deelnemer
4 okt 2011
469
1
langerak
bedankt voor uw reactie.

ik zal me nog wel eens aanmelden als lid als ik van school af ben, mijn school is namelijk lid van radius dus ik lees het boekje gratis :D
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Beste houtbewerkers.
Op de DEMOdag tref je ook een aantal leveranciers van goed gereedschap en hulpmiddelen bij het bewerken en afwerken van hout. Super houtboren en vaak met beursaanbieding. Bovendien is er gewoontegetrouw een verloting met vele prijzen van allerlei luxe houtsoorten. Door de hoeveelheid prijzen en het relatief geringe aantal loten is de winkans groot. Bovendien zie je demonstraties houtdraaien en belangrijk afwerken (politoeren) van hout. Boeken over hout en houtbewerking. En natuurlijk een expositie van houtdraaiwerk die een indruk geeft van mogelijkheden en vakmanschap.
Kun je de houtdraaiers van "woodworking.nl" ook eens ontmoeten!!
Toegang gratis voor leden en niet-leden/gasten.
Tot zaterdag a.s. 10.30 uur en zo je wilt tot 16.00 uur.
Jan Pranger.
 

mootje

Post veel
31 dec 2010
820
0
zuid-holland
klinkt erg leuk, helaas kan ik niet. ik zou graag een keer van mening wisselen over alles wat hout betrefd, gelukkig kun je ook veel lezen op het forum, maar 'real life' lijkt mij ook wel eens wat ;)
 

de Haan

Oud hout
17 aug 2009
3.411
679
Emst
Ik ben er vandaag geweest.
Het was in een mooie ruimte en informatief.
Ik heb er toch weer wat van opgestoken.
 

markvanzee

Actieve deelnemer
4 okt 2011
469
1
langerak
ik ben er ook geweest.

ik vond de demonstratie van jan hovens leuk.
wel jammer dat ik echte de enige draaier was uit mijn leeftijdcategorie.

mark
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Zo Mark ben ja al zo oud dan. De jongste was geloof ik 65. ;) ;) ;)
Mensen met veel vrije tijd vind je namelijk veel in die leeftijdsgroep. Aanwas van jongeren is echter noodzakelijk. Daar heb je helemaal gelijk in. Ik neem aan dat het bestuur na gaat denken hoe meer jongeren te betrekken bij het houtdraaien. Ik verwacht een gericht programma dat door de afdelingen wordt uitgevoerd. Maar er waren meer jongeren gelukkig.
vr.gr. Jan Pranger.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.