Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Demodag Radius

Demodag Radius

Zaterdag 28 april 2012 is er weer een demodag van de Nederlandse houtdraaiersvereniging Radius. Deze wordt gehouden in het ROVC, Galvanistraat 13 te Ede. Aanvang 10.30 uur einde 16.00 uur.

Re: Demodag Radius

kan deze ook bijgewoond worden door niet-leden?

De demodag is ook toegankelijk voor niet leden. Aanmelden als lid is uiteraard ook mogelijk.

bedankt voor uw reactie.

ik zal me nog wel eens aanmelden als lid als ik van school af ben, mijn school is namelijk lid van radius dus ik lees het boekje gratis

Beste houtbewerkers.
    Op de DEMOdag tref je ook een aantal leveranciers van goed gereedschap en hulpmiddelen bij het bewerken en afwerken van hout. Super houtboren en vaak met beursaanbieding. Bovendien is er gewoontegetrouw een verloting met vele prijzen van allerlei luxe houtsoorten. Door de hoeveelheid prijzen en het relatief geringe aantal loten is de winkans groot. Bovendien zie je demonstraties houtdraaien en belangrijk afwerken (politoeren) van hout. Boeken over hout en houtbewerking. En natuurlijk een expositie van houtdraaiwerk die een indruk geeft van mogelijkheden en vakmanschap.
    Kun je de houtdraaiers van "woodworking.nl" ook eens ontmoeten!!
    Toegang gratis voor leden en niet-leden/gasten.
    Tot zaterdag a.s. 10.30 uur en zo je wilt tot 16.00 uur.
    Jan Pranger.

Ik ga ook er even langs.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Twee jaar geleden ben ik eens geweest, zeer zeker de moeite waard. Helaas ben ik dit jaar verhinderd.

Helaas moet ik zaterdag een lang weekend op vakantie :cry: :cry: anders was ik wel gekomen.

ik ga ook mijn best doen om te komen. hopelijk tot morgen!

klinkt erg leuk, helaas kan ik niet. ik zou graag een keer van mening wisselen over alles wat hout betrefd, gelukkig kun je ook veel lezen op het forum, maar 'real life' lijkt mij ook wel eens wat

Forum Rechten