Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: AAAARGH!

AAAARGH!

Ik dacht dat het alleen een Amerikaans tijdverdrijf was om een prima functionele zaag te verklooien met een slecht uitgevoerd schilderwerkje. Maar schijnbaar zijn er ook hier zulke artiesten te vinden:

http://antiek-kunst.marktplaats.nl/c...ta_ind=11&fs=1

Re: AAAARGH!

Bekijk het positief: die verf houdt de roest van de zaag en hij is er zó af. Aan het handvat te zien is het best een leuke zaag. Lijkt €25 me een koopje.

Het leukste is natuurlijk om de verkoper een foto te sturen nadat je de zaag hebt schoongemaakt, om te laten zien hoe mooi hij is geworden :-)

Arthur

Eigenlijk vind ik dat iedereen lekker zelf moet weten wat 'ie met zijn spullen doet. Maar begrijpen doe ik het niet altijd.

of je test de zaag meteen tijdens het ophalen

Je durft niet :lol:

Dat zal het zijn
    Iemand in Amsterdam die nog een leuke zaag nodig heeft? Hij ziet er niet beroerd uit op zich, met een nippel op de voorkant dus waarschijnlijk wel ergens vooroorlogs of zo.

Voor 25 euro vind je op Marktplaats zat goede oude handzagen. Ik heb kort geleden een Duifje gekocht. Geloof iets van 6 euro. Dat schilderen is iets "kunstigs" Maar wel het beter amateur nivo.
    De advertentie bestaat nog http: //link.marktplaats.nl/547327239

Ach, leuk om op te hangen.. toch? :mrgreen:

Tja, wat is er mis mee? Die beste man heeft ook zijn hobby, en ik vind het wel wat hebben. Ik heb er wel eens over nagedacht om er eentje te bestellen bij zo iemand met een eigen logo erop oid. Bij gebrek aan een logo is het er tot nu toe niet van gekomen.

En wat de zaag betreft, volgens mij zijn er voldoende zagen op deze wereld om beide hobby's perfect te kunnen beoefenen.

Gewoon goed zoeken, ik heb er de afgelopen tijd twee gevonden, prachtzagen. Een pax en een Spear and Jackson. Bij de kringloop, totaal €5.

Zie mijn website onder gereedschappen restaureren.

En tjah, ik heb de handvaten glad geschuurd, alle patina eraf. Toen gelakt in een bruine synthetische Karwei-lak, de handvaten afgerond en bijgeschuurd naar mijn handvorm. Waarom?? omdat ik dat mooier en fijner vond. Smaken verschillen, niet dan?

Forum Rechten