Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Dremel figuurzaag

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

Dremel figuurzaag

Te koop een Dremel figuurzaag tafel/machine, inclusief 8 nieuwe zaagjes.
    De zaag is uiteraard gewoon goed werkend.

Kan opgehaald worden in Elst (Ut), maar tegen verzending heb ik ook geen bezwaar.
    Contact kan via persoonlijk berichtje of mail (jorisandriesse(at)hotmail.com)

Vraagprijs €50,-

Re: Dremel figuurzaag

Kunnen hier universele figuurzaagjes op of moeten er persee ''dremel zaagjes'' op?

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

Ik ben er gisteren achtergekomen dat de Dremel zaagjes überhaupt niet meer geleverd worden voor dit model. Ik ben nu dan ook op zoek naar universele zaagjes die hier in passen, anders heeft het verkopen van dit apparaat sowieso geen zin. Vanmorgen de firma Dremel gemaild wat de exacte maten zijn van zaagjes die ze nog wel in het gamma hebben, maar daar uiteraard nog geen reactie op gehad.

Mocht je nog wat anders weten. De zaagjes zijn 75mm lang, maar wat belangrijker is, de lengte tussen de pinnetjes op de zijkant is 68mm. Dat laatste mag ook tot een mm of 5 langer zijn, daar is op de spankop genoeg ruimte voor.
    Die pinnetjes zijn het zelfde soort pinnetjes die je op het blad van een hand figuurzaag aantreft en dus bedoelt om het blad op te spannen

Soort van schetsje:
    Code:
      --|-----68mm-----|--

|         75mm         |
    Mocht de totaal lengte wat langer uitvallen, dan kan er gewoon een stukje van het overtollige materiaal afge-knipt/slepen worden lijkt me.

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

Dank voor de tip
    Ik heb ze meteen eens gemaild of zij voor mij naar de lengte van die zaagblaadjes willen kijken.

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

Dit topic mag op slot.

Ik heb zowel Dremel als wel enkele hobby shops gemaild met de vraag of er wat zaagjes maten nagekeken konden worden en daarop welgeteld nul reacties gehad. Toch heel bijzonder dit soort klantvriendelijkheid :?

Het zaagmachientje is nu de kliko in gegaan :x

Forum Rechten