TOCH MAAR EVEN VOORSTELLEN !!!

jonas1979

Actieve deelnemer
6 apr 2012
73
0
Huizen
Goedenavond!

Afgelopen week heb ik me aangemeld bij jullie prachtige forum en heb meteen een bericht geplaats. ZONDER ME EERST EVEN BELEEFD VOOR TE STELLEN :oops: :oops: :oops:

Dan nu maar even rechtzetten...

Ik ben Jonas, 33 jaar, ik heb geen hout gerelateerde opleiding gevolgd maar heb wel een al mijn hele leven een liefde voor hout. Ik werk op dit moment in een compleet ander werkveld. ( kantoor ) maar ik ben van plan om het stuur om te gooien en ben me aan het oriënteren wat ik precies wil met hout. Voor the time being ( en om voor wat inkomsten te zorgen ;) ) wil ik meubels maken van steigerhout. Eerst maar een tuinset, bureau en kast voor in mijn eigen huis :lol: Omdat ik nog niet heel veel ervaring hierin heb is het best stoeien af en toe. En dan is het fantastisch dat er een forum is waar je veel mensen bijeen hebt met dezelfde liefde...

Tot zover!

Groet,

Jonas
 

WR1944

Oud hout
Welkom op het forum. Veel succes met de nieuwe richting.
Eh, er zijn zoveel mensen die allerlei mooie zaken uit steigerhout toveren dat ik me langzaam begin af te vragen of er in Nederland en omliggende streken wel genoeg authentiek steigerhout voor handen is. Of wordt er soms nieuw "oud" steigerhout uit China geimporteerd? ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.