onderhoud aan het forum

mdamsma

Actieve deelnemer
15 mei 2011
277
19
Baas,

Zoals je de tekst nu ziet is wat ik krijg op het internet, geheel tekst (zoals kladblok) met hier en daar plaatje , maar wel de avatars.
Dus geen opmaak,....

Mogelijk toch weer wat mis gegaan?

Succes
mvrg M Damsma
baas zei:
De hele dag gisteren van alles geprobeerd, maar op het oude forum zijn avatars prima zichtbaar en op de nieuwe server niet :eek: . Ik heb nog wat hulp van iemand van de phpbb community in Nederland, die in het verleden altijd super geholpen hebben, dus dat is nog even afwachten. Heb wel vanmorgen het forum geupgraded naar de laatste versie, dus het menuutje wat bovenin stond is er nu uit. Ik denk dat we volgende week een hele nieuwe voorpagina hebben met wat meer mogelijkheden voor informatie etc. Op een paar na zijn alle foto's weer terug, maar die avatars........ Nog even geduld aub.
En ik heb er maar een nieuw plaatje boven geplakt, als we een goede graficus onder de houtbewerkers hebben, dan houd ik me van harte aanbevolen voor een fraaie header :) !!

Veel plezier op het forum,

jaap
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Bij mij werkt 't ook prima .

Dus Baas TOPPIE en APPLAUS !!!!!!!!!!!!!!!!!!! en optijd naar bed toe want ik denk dat er heel wat tijd in is gaan zitten dus nu even ont stressen
 

baas oud

Administrator
3 jan 2008
56
3
Nou, dat was ik even niet, maar Ger Bruinsma van oa de PHPBB club die het laatste stukje even recht zette. Het leek bij hem eerst goed, maar omdat de zowel je browser als het forum met een cache werken, een soort buffergeheugen, duurde het even voordat hij het ook zag dat het mis was, er miste een bestandje wat het smoel aan het forum geeft, maar het is allemaal weer ok. En de avatars ook weer tevoorschijn. Door die cache zag ik b.v. gisteren om mijn ene computer wel een aantal avatars en op de andere niet :eek: . Als we een keer een forumdag houden wil ik er nog wel eens wat over vertellen, maar we zijn tenslotte houtbewerkers en ons forum doet het weer. Ik merk ook hier in Bangkok dat het echt sneller is dat via de provider uit de US.
Bedankt voor alle leuke reacties, veel plezier op het forum, het is hier bijna middernacht.

jaap
 

WR1944

Oud hout
Ook in Amerika werkt alles perfect. Zelfs de GT-mier van Renault doet weer z'n nerveuze rondjes.
Bedankt voor alle moeite en nachtbrakerij. Ik hoop dat het gezinsleven er niet onder te leiden heeft gehad.
Maar ik ken het verschijnsel uit een vorig leven. Als een schip op een bepaald moment gereed moest zijn omdat bijvoorbeeld de Koningin de doop deed keken we niet naar de ARBO-regeltjes en werd er doorgedouwd. Dan smaakt na afloop het bier en de broodjes vele malen beter.
 

baas oud

Administrator
3 jan 2008
56
3
Excuses, nog een paar fouten hersteld

Ik zag al 3 dagen dezelfde naam bij laatste forumlid staan, dus mijzelf nog een keer aangemeld en dat eindigde in een wit scherm :oops: . En er waren nog een paar dingetjes, de ledenlijst die het niet deed, google integratie. Blijkt dat er in het standaard te downloaden pakket toch een paar vreemde zaken staan, gelukkig heeft Ger Bruinsma deze gevonden in de PHP code en opgelost, waarvoor mijn hartelijke dank Ger.
Heb alle nieuwe aanmeldingen gescand en die goed leken geactiveerd als gebruiker. Er zaten ruim 90 spammers bij in 2 dagen. Ik had de spammers controle uitgezet om te kijken of dat het probleem was en in 1 keer weer allerlei aanmeldingen uit polen, rusland, china etc.

jaap
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.