Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 3 van de 3

3D Visual Designer OP ZOEK NAAR HOUTKUNSTENAAR

Hallo iedereen!

Even voorstellen: Mijn naam is Ethan Janssens, 3D Visual Designer als hoofdberoep en in bijberoep 3D creatief artistiek hoopje roodigheid.

Wij zijn op zoek naar een partner om stukken te laten fabriceren in hout. Over wat gaat het net? Een beeld zegt duizend woorden, u vind deze in bijlage.

Dit is geen foto, maar een met-de-computer-gegenereerd-beeld uit een 3D model.

Ons doel is om jullie plannen te geven op schaal 1:1, zodat de buigingen makkelijk gevolgd kunnen worden. Deze stukken zouden we dan zelf assembleren in ons atelier/studio.

Wat u in bijlage vind is een eerste proefstuk, indien succesvol zouden er meer opvolgen, en meer... Naarmate wij onderzoek doen naar vormen.

Wat is mijn vraag naar jullie nu net?

*Ikzelf ben geen houtbewerker, kan dit gedaan worden? De latdiktes zouden 1cm, 2cm en 3cm zijn. Hoogtes tot 1m80 en lengtes tot wel 3m ?
    *Kunnen wij ergens informatie vergaren wat jullie van afwerking kunnen leveren? We zijn gek op houtnerven en hun prachtige golvende structuur... Wat raden jullie aan?
    *Als je de foto in bijlage bezichtigd, dit werk is zo’n 150cm hoog, en 250cm lang, kunnen jullie daar een prijsgooi naar doen zodat we een “idee” hebben van prijzen? Ook al weten we dat houtsoorten variëren in prijs..

Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot snel?

Ethan Janssens

Attached files

Re: 3D Visual Designer OP ZOEK NAAR HOUTKUNSTENAAR

Beste Ethan,

Ik kan je waarschijnlijk wel helpen bij de uitvoering van je project. Kan je mij contacteren op mathieu[at]eastwindinc.com
    Persoonlijk afspreken kan misschien interessant zijn.
    Vriendelijke groeten, ik kijk ernaar uit om van je te horen.

Mathieu

Re: 3D Visual Designer OP ZOEK NAAR HOUTKUNSTENAAR

Jullie voorbeeld lijkt me wel wat om door onze leerlingen uit te laten voeren. Deze leerlingen zitten op het HMC; vakschool voor hout, meubel en interieur. 1:1 tekeningen zijn waarschijnlijk minder nodig. CAD bestanden wel heeeel wenselijk. Dan kunnen ze wellicht mallen frezen om het buigwerk goed te krijgen.
    Neem eens contact op met Johan Brouwers. Hij coordineert de externe opdrachten. (010 2855555 j.brouwers@hmcollege.nl) Misschien wordt het wat.

Met vriendelijke groet,
    Tjalling Mulder

Forum Rechten