Inschroefmoeren, sterknoppen, ...

wo0dy

Actieve deelnemer
4 nov 2008
67
0
Zottegem (België)
Ik ben dus op zoek naar inschroefmoeren (rampamoeren), sterknoppen, handvaten met draadbus, ... . In een webwinkel in nederland wezen me door naar een winkel in belgië. In die winkel kon ik dan weer niet kopen als particulier. In een andere winkel idem.

Mijn vraag dus, weet iemand een (web)winkel waar ik als particulier die dingen kan bestellen (naar belgie)?
 

peterderooij

Actieve deelnemer
7 sep 2008
584
0
Sterknoppen zou je hier kunnen proberen.

rampamoeren verkopen ze (in Nederland althans) bij de bouwmarkt wel in enkele maten. Welke maat zoek je?
 

wo0dy

Actieve deelnemer
4 nov 2008
67
0
Zottegem (België)
peterderooij zei:
Sterknoppen zou je hier kunnen proberen.

rampamoeren verkopen ze (in Nederland althans) bij de bouwmarkt wel in enkele maten. Welke maat zoek je?

In belgië zitten ze op dat vlak een stuk achter op nederland heb ik de indruk. Hier heb ik nog maar één winkel gevonden die ze verkoopt (hij heeft er mij 4 meegegeven (moest er maar 4 hebben) en bleek dat het engelse maten waren), en die is zo'n 100 km van mij.

De rampamoeren die ik zoek zijn:

M6, 10mm buitendiameter, 10mm lang
 

wo0dy

Actieve deelnemer
4 nov 2008
67
0
Zottegem (België)
peterderooij zei:
Sterknoppen zou je hier kunnen proberen.

rampamoeren verkopen ze (in Nederland althans) bij de bouwmarkt wel in enkele maten. Welke maat zoek je?

Ik denk dat die site niet aan particulieren verkoopt. Wanneer je probeert te registreren, ben je verplicht een bedrijfsnaam (en waarschijnlijk btw nummer) in te geven.
 

tuoh

Oud hout
Hallo wo0dy,

sterknoppen en rampamoeren kan je als partikulier kopen bij Central Auto in Antwerpen, vestiging op de Noorderlaan.

Ik weet niet waar je woont, maar bij deze zaak heb ik al verschillende malen zaken gekocht.

Mvg,

André
 
A

Athanor

Guest
Ik haal die spullen gewoon bij een goed gesorteerde locale ijzerwinkel, heb je daar al geprobeerd? Ik kan in mijn stad bij minstens 2 zaken terecht....

Fons
 

peterderooij

Actieve deelnemer
7 sep 2008
584
0
wo0dy zei:
peterderooij zei:
Sterknoppen zou je hier kunnen proberen.

rampamoeren verkopen ze (in Nederland althans) bij de bouwmarkt wel in enkele maten. Welke maat zoek je?

Ik denk dat die site niet aan particulieren verkoopt. Wanneer je probeert te registreren, ben je verplicht een bedrijfsnaam (en waarschijnlijk btw nummer) in te geven.

Je hebt gelijk.
Sorry voor de dode mus :oops:
 
A

Athanor

Guest
Ja, Jaap, Inderdaad bij Auke Rauwerda, die trekt nog eens zo'n houten lade van 50 jaar oud open en dan krijg je wat je zoekt.... Je hoeft de naam niet eens te kennen, alleen omschrijven wat je nodig bent en op een toer langs de zolderverdiepingen kom je wat je zoekt vast wel tegen :lol:
Fons
 

Houten Klaas

Actieve deelnemer
1 feb 2009
83
0
Beste Woody,
Nog een tip:
Voor de aanschaf van "mijn" excenter-verbindingen en -bussen heb ik de leverancier gebeld en die gaven een naam en adres van een bedrijf dat hun producten wél aan particulieren verkoopt.

Je zou het kunnen proberen.

Bart
 

peterderooij

Actieve deelnemer
7 sep 2008
584
0
Ook daar moet je je bedrijfsnaam en KVK nummer opgeven als je je wilt registreren. Maar we komen dichterbij.
 
Inschroefmoeren (rampamoeren) etc kun je bij elke gerenomeerde Ijzerwaren en gereedschappenzaak kopen of soms bestellen.
Soms noemen ze zich groothandel omdat hun meeste afnemers vakmensen en bedrijven zijn.

Fabory Tilburg heeft deze producten in zijn assortiment en levert ze aan dit soort zaken, wellicht dat Würth of Berner ze ook in hun leveringsprogramma hebben.

Dit zou je aan die winkeliers kunnen zeggen, dan weten ze wie het hun kan leveren!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.