Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Nooit gedacht Zonen oude beitels

[album]457[/album]4 houtbeitels van het merk Nooit gedacht.
    [album]458[/album]
    [album]459[/album]
    Nooitgedacht en Zonen
    No. 3060
    Gereedschappen IJLST

Breedte 20 mm
    25 mm
    32 mm
    50 mm

Minimaal lengte beitel bedraagt 11 cm

Voor een goed bod
    op te halen in Lommel Belgie

Re: Nooit gedacht Zonen oude beitels

Hallo Primera,

Ik weet niet of je al biedingen hebt gehad, maar als je ze op marktplaats oid zet, ben je die grootste beitel zowiezo binnen notime kwijt. Ik heb vanlaatst een 45 mm breedt exemplaar verkocht voor € 45.

Daar staan ze ook al op.
    Alleen willen de mensen de spullen voor niets hebben.

De kopieerinrichting van de houtdraaibank bood iemand 10 euro op.

Belachelijke biedingen tegenwordig.

Ja dat is de markt. Als er geen vraag is of teveel aanbod krijg je geen goede prijs. Je kunt het niemand kwalijk nemen dat die laag biedt op marktplaats. Als je het daarvoor niet wilt verkopen kan je het altijd houden.

(Een snelle les in kapitalisme)

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

@Seek : Yep, klopt inderdaad helemaal. Je kan de mensen het niet kwalijk nemen om laag te beginnen met bieden.

Ik ben het wel met primera eens.
    Marktplaats begint steeds meer op een rommelmarkt te lijken waar het prijspeil (in ieder geval van de biedingen) tot het belachelijke aan toe aan het zakken is.
    Je kunt het wijten aan overaanbod, maar ik zie het meer als verveling. Men struint wat rond en bied eens wat en gaat er vervolgens niet meer op in. Die trend is voor mijn gevoel al een tijd gaande. Persoonlijk ben ik dan ook geen fan meer van die site en stap meestal over op ebay. Daar is het toch wat strakker geregeld. Zowel voor koop als voor verkoop.
    gandel

Hallo primera,

Vreemd zeg, die grote Nooitgedagts zijn zeldzaam en daarom erg gezocht. Ik was de mijne echt binnen 4 uur kwijt voor de hiervoor genoemde prijs.

Staan ze trouwens op marktplaats onder Nooit Gedacht of onder het correcte Nooitgedagt?? Zorg dat de naam correct gespeld is, daar zoeken de echte verzamelaars namelijk alleen op!

Voor die grote beitel kun je gerust minimaal 35 euro vragen, anders niet wegdoen. Ze zijn echt zeldzaam.

Dank u ik zal de advertentie aanpassen.

De beitels als serie of los op zetten

Sorry dat ik in je thread af dwaal. Heeft wel als voordeel dat je advertentie nu telkens bovenaan blijft staan...

Ebay heeft ook verre mijn voorkeur, zeker als koper. Je hebt dan namelijk geen last van verkopers die denken dat hun schroot nog goud waard is, een bod is gewoon definitief op ebay. Het probleem van ebay.nl is dat er totaal geen aanbod is aan interessant spul. Zoek maar eens op schaaf, er komt helemaal niks naar boven. Marktplaats is op dit moment in Nederland gewoon DE markt voor oud gereedschap, dus we zullen met de nadelen moeten leven.

Primera, die beitels van jou zouden best wat waard kunnen zijn. Ik hoop dat je met een betere benaming in je advertentie meer kopers trekt.

Hallo Primera,

Is het al gelukt om de beitels te verkopen?

Forum Rechten