Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Sloophoutfanaat stelt zich voor

Hallo allemaal,

Ook ik ben nieuw op het forum.
    Mijn naam is Richard, 29 jaar jong en ik woon sinds kort in Drempt, nabij Doetinchem.

Ik ben nog niet zo lang bezig met het maken van meubels maar aangezien ik nu de ruimte heb wil ik me er verder in verdiepen.

Ik heb me aangemeld omdat ik de nodige vragen heb, met name over gereedschap en om eens te kijken wat jullie allemaal maken.

Met vriendelijke groet,
    Richard

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Re: Sloophoutfanaat stelt zich voor

Welkom!!

Dank je!

welkom richard, veel plezier op dit forum.

Dank je wel Mootje!

Welkom, collega
    Ik begrijp dat je ook werkt met sloophout, da's ook één van mijn passies. Steigerplanken, pallets, hout van afgeschreven meubels, alles is bruikbaar voor een werkstuk dat nog weer een lang leven meegaat en daarna zelfs nog weer iets nieuws kan worden.
    Ik maak van alles, speelgoed voor de kleinkinderen, meubels, gebruiksvoorwerpen, snuisterijen enz.
    Met simpel gereedschap, mits goed, kom je al heel ver. Een goede handzaag, meetlat, scherp potlood, een paar goed geslepen beitels en een verzameling lijmklemmen. En goede ideeën over wat en hoe je iets wilt.
    Momenteel maak ik nog gebruik van mijn electronica reparatie werkplaats en mijn voormakige kippenhok voor het zaag-, frees- en schuurwerk. Het kippenhok moet een nieuw dak, de andere werkplaats is wat lastig wanneer daar werk van derden staat, dus plannen voor een nieuw dak en gelijk een grotere ruimte van het oude kippenhok maken liggen al klaar. Dan kan alles op één plek, alleen afwerking als beitsen en lakken kan wel binnen, dat maakt weinig rommel.
    Wanneer je over een leuke ruimte beschikt zul je je flink kunnen uitleven. Succes met de hobby,
    met vriendelijke groet, Hemmo , Dronten

Forum Rechten