Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

gezocht: kantelbakjes

hallo,

ik ben opzoek naar kantel bakjes voor mijn schroeven en pluggen en zo op te bergen.
    als iemand er hier een aantal van heeft die die niet meer gebruikt wil ik ze graag over nemen.
    of als iemand een site waar waar je ze kan kopen maar ik heb ze liever tweedehands want nieuw vind ik ze erg duur.
    hier een voorbeeld.

de maat maakt ook niet heel erg uit.

Re: gezocht: kantelbakjes

zijn toch ook zo zelf te maken. Dun multiplex en spijkertjes als schanier. Of het doorzichtige is een vereiste...

Bram

nee dat is geen verijste. maar ze kant en klaar kopen is wel zo makkelijk:P.
    ik wou ze ook wel zelf maken maar die bakjes daar moeten de zijkanten van afgeschuind worden toch om de eruit te krijgen? en daar struikelde ik over maar ik denk dat ik al een manier heb om het te doen dat zal ik volgende week eens proberen.
    van wat voorn hout zouden jullie deze maken dan en met welke dikte?

Even googelen op kantel bakjes of kantelbakken er staan er zat.

dat had ik al gedaan maar die vind ik aardig duur dus dacht ik als iemand er nog een aantal heeft die die niet meer nodig heeft dan koop ik ze liever van iemand over.

marktplaats bij kantelbak dus niet bakjes want dan vindt je niets
    staan er een aantal te koop

ok bedankt ik zal eens kijken want dat had ik zelf nog niet gevonden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jordiij
    nee dat is geen verijste. maar ze kant en klaar kopen is wel zo makkelijk:P.
    ik wou ze ook wel zelf maken maar die bakjes daar moeten de zijkanten van afgeschuind worden toch om de eruit te krijgen? en daar struikelde ik over maar ik denk dat ik al een manier heb om het te doen dat zal ik volgende week eens proberen.
    van wat voorn hout zouden jullie deze maken dan en met welke dikte?
    dikte kan denk al wel met 4 mm

ok ik zal eens kijken of ik nog wat heb liggen anders maar eens wat bij de karwij halen.

overtoom verkoopt ze, op mn werk gebruiken we ze veel

Forum Rechten