Waar te koop parelmoer Goldfisch

Hindrik

Nieuw lid
14 jun 2010
16
0
Ik weet het dit is een houtbewerkers forum, maar wie weet waar ik parelmoer plaatjes kan kopen, en dan in de kleur goldfisch.
Er zijn wel bedrijven die de zg oogjes verkopen maar die zoek ik dus niet. Voxhumana waar ik het wel van betrok heeft het niet meer.
 
D

Dulcimer

Guest
Probeer 'ns Stewmac in de V.S.; daar haalde ik vroeger parelmoer, abalone e.d. in allerlei soorten vandaan.
Mogelijk heeft Dick feine Werkzeuge ze ook. 'n Kleine kans geef ik ook Pro Arte in Antwerpen.
Succes,
Frans
 

Hindrik

Nieuw lid
14 jun 2010
16
0
Bedankt voor je reactie, ik heb Dick feine en Pro Arte een mail gestuurd Ik zie op de beide sites geen Goldfisch maar vragen kan altijd.
Verder zie ik op de site van Stewmac geen Goldfisch en ze verzenden ook niet buiten de VS.

Verder hou ik me aanbevolen voor meer suggesties waar dit te verkrijgen.
 
D

Dulcimer

Guest
't Spijt mij Hindrik; meer adressen ken ik niet. Ik ken overigens wel "gold" parelmoer maar "goldfish" ben ik nooit tegengekomen. Heb ook nog gegoogled naar handelaren in parelmoer,in Nw-Zeeland en Australië zitten er 'n paar; maar zie daar geen Goldfish bij staan. Vreemd dat Stewmac niet meer parelmoer naar 't buitenland verzendt; deden ze tot 5 jaar gelden in ieder geval wel nog en ik begrijp niet waarom ze dat niet meer doen; vernissen, lijmen e.d. die eventueel explosie-gevaarlijk zijn deden ze toen ook al niet, maar parelmoer?
Ik kan je dus niet helpen, heb je al geprobeerd bij http://www.gitaarnet.nl/forum? Daar zit veel kennis over gitaarbouw bij elkaar. Of is 'n alternatief hier te vinden?http://www.originalmarquetry.co.uk/category_Mother_Of_Pearl_1.htm
Groet,
Frans
 

Hindrik

Nieuw lid
14 jun 2010
16
0
Bedankt voor de tip over het gitaarnet, ik zal daar even vragen wellicht kunnen zij me verder helpen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.