Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 2 van de 2

gloednieuw : Leigh D4R dovetail jig + finger joint template

Verkocht! Dank voor de interesse

...en nog veel meer
    Gloednieuw, tot mijn schande op zolder beland toen ik het gekocht had omdat ik toen een grote andere klus eerst moest afmaken en daarna is het er nooit meer van gekomen er iets mee te doen.

Ik heb de complete set van de jig met zwaluwstaart template, finger joint template, de VRS vacuum & router support, alle officiële frezen in de mooie Leigh houten opbergdozen (nog NOOIT gebruikt) en nog divers klein spul. Ik zou het tevoorschijn moeten halen wat het precies allemaal is, welke frezen enzovoorts.

Ik heb er met verzendkosten en invoerrechten meer dan 1000 euro voor betaald (en ik heb het idee dat ik nu nog een aparte bestelling van frezen vergeet van 200 euro). Voor iemand die mooi (en snel!) houtverbindingen wil maken is het een fantastische set. Voor mijn (hoofdzakelijk gitaarbouw) toepassing is het een te luxe aanschaf om maar te laten liggen.

Richtprijs is 700 euro. Alles te zien in Apeldoorn. Ik kan nog even foto;s maken van alles indien gewenst.

EDIT : Het is de grootste versie, 24 inch (60cm).

Dag cocobolo,

ligt de set nog steeds bij jou op zolder? of is deze reeds verkocht. Ik heb misschien wel interesse.

Groeten, Rik

Forum Rechten