Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Festool Rustofix te koop voor het structureren van hout

Hij is verkocht :-)

Hoi,

Ik ben soms een beetje 'overcompleet' wat gereedschap betreft. Zo heb ik al een tijd op zolder een dure aanschaf liggen zonder dat ik hem gebruik en dat is zonde. Ik ben vooral bezig met gitaarbouw en daar kan ik hem niet voor gebruiken. Ik heb hem een keer gekocht voor een priveklus die alsnog niet doorging (soms heb je plannen en dan in je enthousiasme koop je vast het gereedschap maar dan bedenkt het thuisfront zich ;-) ).

Wat ik dus heb : een Festool RUSTOFIX RAS 180 borstelmachine
    Hiermee voorzie je je gladde nieuwe hout van een prachtig effect door het zachte hout tussen de nerven weg te borstelen.
    Gegevens:
    Rotatieschuurmachine RAS 180-3 E –HR
    Afzuigkap, greep en opname doorn, spanflens en bedieningsgereedschap
    Met maar liefst 3 (!) nieuwe borstels LD85, Borstel KB 80 en Borstel BG85
    Dus de complete set die je nodig hebt. Machine z,g,a,n, geheel in bijbehorende stalen systainer.
    Deze machine is dus zo goed als nieuw. In de winkel kost de machine 1050 euro en per borstel komt er tussen de 140 en 180 euro bij! Dus een nieuwwaarde van zo'n 1350 euro (kan er wat tientjes naast zitten, maar google zelf maar even om te zien wat het nu kost).
    Ik vraag 700 euro.
    Te bezichtigen / af te halen in Apeldoorn. Kan uiteraard ook verstuurd worden.

Re: Festool Rustofix te koop voor het structureren van hout

hij is gereserveerd tot dinsdag, dan komt iemand kijken.

Forum Rechten