Even voorstellen - gitaarbouw

cocobolo

Actieve deelnemer
3 mrt 2012
138
5
Apeldoorn
Hallo,

Ik heb me zojuist geregistreerd op dit forum. Ik had er van Rick Koorman (uit Zwolle, is actief op dit forum als ik het goed heb) van gehoord.
Ik heb in het verleden veel gedaan met het maken van meubels maar ben nu een paar jaar bezig met gitaarbouw. Daar is een apart forum voor waar ik vaak te vinden ben.
Maar mijn liefde voor hout gaat verder dan alleen voor gitaren dus ik kom ook hier eens rondkijken :)

Ik heb een behoorlijke werkplaats met erg fijn gereedschap (lintzaag, robland combi zaagmachine, vandikte schuurmachine, cnc machine en nog veel meer). Maar ik barst er wel een beetje uit dus ik ga ook wat dingen verkopen (ook omdat je altijd weer andere dingen ziet die je wilt hebben, kennen jullie dat? ;-)). Dus ik zal ook e.e.a. hier op het marktplaats forum zetten als jullie het niet erg vinden.

Ok, ik ga eens rondkijken nu ;-)
groeten
Marco
 

cocobolo

Actieve deelnemer
3 mrt 2012
138
5
Apeldoorn
allen dank voor het warme welkom. Zal binnenkort eens wat van mijn creaties showen haha. Maar ben onder de indruk wat ik hier allemaal zie :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.