Mortise Lid Stay

Berrie

Actieve deelnemer
23 jan 2011
100
0
41
Gelderland
www.berrie.eu
Iemand deze al ergens gezien in Nederland? Ik ga binnenkort een "Tool Chest" maken en om het deksel open te houden wilde ik zoiets gebruiken. Kan ze alleen hier nergens vinden :evil:

Of heeft er iemand een ander goed idee wat ik hiervoor kan gebruiken?

http://www.whitechapel-ltd.com/product/02BOXstay/204HBR38.html

204HBR38.jpg
 

Steven Gauwberg

Post veel
9 feb 2011
941
3
Stekene
www.houtentiek.be
Wij gebruikten altijd een stukje rolluiklint dat net lang genoeg was om het deksel over het kantelpunt te laten gaan. Zo bleef het mooi open staan. Je kan natuurlijk voor een mooier lint gaan :D .

Groeten,
Steven
 

Berrie

Actieve deelnemer
23 jan 2011
100
0
41
Gelderland
www.berrie.eu
Nah, het wordt wel een chique kistje denk ik zo, dus ik zoek eigenlijk iets anders dan een ketting of lintje :mrgreen: Maar evengoed bedankt voor het meedenken ;)
 

Berrie

Actieve deelnemer
23 jan 2011
100
0
41
Gelderland
www.berrie.eu
Haha, als dat zo is heb jij een goed punt Arthur! :mrgreen: Ik dacht dat ze vroeger ook al van die mooie "lid stays" hadden... Dan toch maar op zoek naar een chique ketting of lintje :D
 

KoWrds

Actieve deelnemer
24 apr 2011
100
0
hoi Berrie.
sorry had je naam vout geschreven, maar met wat koper/messing strip , boren, metaalzaag, een paar vijlen en wat handigheid kun je zo'n ding toch zelf maken niet?
gr Frank
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Ik krijg binnenkort een set scharnieren van Ian Hawthorne. Vriendelijke man die altijd klaar staat met advies over het maken van gave kistjes!!!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.