Forumdag 24 maart in Zwolle

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
@houthasses : Zo hoe was het aan de andere kant van de wereld ? Nog mooie stukken hout meegenomen als handbagage ?

Je bent de 24e enorm welkom....teller staat dan nu op 17
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Forummers,

De teller staat momenteel op 19 (incl mijzelf dan). Er is nog 1 plekje over anders barst mijn huis uit zijn voegen....hahaha........
 

Sellies

Actieve deelnemer
12 feb 2012
33
0
Elburg
Niemand meer?????
Ik ben hier nieuw en onervaren... Lang gewacht om forumleden voorrang te geven die al langer lid zijn dan mij. Mocht er nog iemand anders interesse hebben dan mag je mij op de reservelijst zetten.

Groet,
Frans
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
@Sellies/Frans : Je bent meer dan welkom en ik zet je gelijk op de lijst !!! Ik zie dat je in de buurt woont. Wat maak je zoal met hout ?
 

Sellies

Actieve deelnemer
12 feb 2012
33
0
Elburg
Rick, Bedankt voor de uitnodiging.

Zoals ik al aangaf ben ik als leek (duidelijk een beginner) geïnteresseerd in houtbewerking. Ik woon in een oud monumentaal huis en zoals je zult weten vergt dat nogal wat onderhoud aan o.a. het houtwerk.
Onlangs was ik op zoek naar mogelijke houtverbindingen voor een set laatjes. Zodoende ben ik op dit prachtige forum terecht gekomen. Ik ben dus o.a. erg benieuwd naar de workshop die Roeland Brekelmans op de forumdag gaat geven over het maken van zwaluwstaarten. Mogelijk kan ik dat in de praktijk brengen met mijn laatjes

Ik zie dat dhr. de Haan ook in Elburg woont. Misschien komen we elkaar nog eens tegen!

Groet,
Frans
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Vandaag hoorde ik dat er toch iemand niet kon komen dus er is weer een plekje voor wie graag naar Zwolle zou willen komen!!!
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Bezoekers van de forumdag,

Ik ben net eens door de wijk gewandeld om wat parkeerplekken te zoeken. In de aangrenzende wijk is een parkeermogelijkheid voor iets van 14 aut'o's. Wanneer je naar het adres Timorstraat nr 2 rijdt dan zie je deze vanzelf. Vanaf daar is het slechts een kwestie van de brug overwandelen(totaal iets van 100 meter).
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
@Nico : Ik vond het ook erg leuk dat jullie er waren. Het forum maken we samen leuk en voor zo'n dag geldt dat ook. Zonder alle bezoekers was het niet zo'n mooi geheel geweest. Dit belooft veel goeds voor de toekomst!!!

Morgen zal ik de foto's resizen en op het forum plaatsen.
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Het was zeker leuk !!!!!!!!

En nu ben ik opzoek naar de .......... :lol:

[youtube][/youtube]

en nog zwaarder geschut
[youtube][/youtube]
 

Sellies

Actieve deelnemer
12 feb 2012
33
0
Elburg
Voor mij als leek (beginner) een zeer interessante en leuke ochtend. Rick bedankt voor de gastvrijheid.
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Prachtige dag in huize Rick - gastvrij en keurig geregeld. Volgend jaar groter. Zijn we groot genoeg om onze demovleugels uit te slaan op een lokatie met houtgeschiedenis/-relatie b.v.?
Ik heb genoten van de vakkundige uitleg en grote precisie van werken door Roelof Brekelmans uit Akkrum. Wie echt iets wil doen in hout vindt in hem een uitstekende cursusleider.
Ik zag menig verzamelaar van de mooiste en duurste gereedschappen met open mond staan :D :D of hapten ze net in dat lekkere krentenbrood?? ;)
vr.gr. Jan Pranger.
 

woodpecker

Actieve deelnemer
24 okt 2009
64
0
Hallo Rick .
Nog bedankt voor de mooie en gezellige dag.
Leuk om elkaar eens te ontmoeten, en werkstukken van elkaar te bewonderen.
En de demostraties waren ook leuk en leerzaam .
Wel voor herhaling vatbaar.





M.V.G Woodpecker.



Veurdan.nl
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.