Forumdag 24 maart in Zwolle

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Forummers,

Zaterdag 24 maart 2012 organiseer ik een kleine forumdag in Zwolle. Dit idee had ik al een tijdje maar nu is het dan zover !

Het is al erg gezellig om elkaar eens in het "echt"te spreken maar het leek me ook wel goed om een soort van programma te hebben. Het zou erg leuk zijn wanneer iedereen een werkstuk mee zou willen nemen, deze kunnen we dan bekijken en misschien kan iemand er ook nog iets over vertellen. Zo kan je toch veel van elkaar leren.

Het globale programma :
9:30 ontvangst met koffie/thee
10:00 Demonstratie 1 : Jan Pranger
11:00 Demonstratie 2 : Roeland Brekelmans
12:00 Bekijken/bespreken werkstukken
13:00 De loterij !!! en dan breien we er langzaam een eind aan :D

In verband met de beschikbare ruimte kan ik helaas niet alle forumleden herbergen. De groep zal maximaal kunnen bestaan uit 20 mensen(ongeveer dan he :D ).

Het zou voor mij wel makkelijk zijn om te weten wie er allemaal komt dus graag je van te voren opgeven via het forum, een PB'tje of anders een email. We volgen het systeem : Wie het eerst komt, wie het eerste maalt !!!

Hopelijk tot de 24e!!!!
 

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Mooi initiatief Rick, ik kan er helaas niet bij zijn.
Het zal ongetwijfeld een erg leuke en gezellige dag worden!
 

de Haan

Oud hout
17 aug 2009
3.411
679
Emst
Ik kan niet, ik heb een sleuteldag van mijn, en andere, Dusseldorfers.
Jammer dus, zou lekker dichtbij zijn.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Forummers,

Even een korte update. We zitten momenteel al op ruim 10 man dus dat gaat de goede kant op.

De demo's :
Om 10 uur zal Jan Pranger een demonstratie houtdraaien geven. Hoe maak je een schaal op de draaibank ?
Ik zie erg uit naar deze demo. Jan maakt erg mooie werkstukken en kan duidelijk uitleggen hoe hij eaa aanpakt.

Om 11 uur maakt Roeland Brekelmans een hulpstuk voor het aftekenen van zwaluwstaarten. Dit wordt een bijzondere en zeer nuttige variant. Verder zal hij eaa vertellen over snijdend gereedschap.

Tot zover!!
 

woodpecker

Actieve deelnemer
24 okt 2009
64
0
Hallo Rick .
Hierbij zou ik me graag opgeven.
Ik hoor wel of je nog plaats heb .

mvg woodpecker.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
De teller staat op 11 mensen die zeker komen en dan nog 5 die waarschijnlijk komen . Erg leuk dat er zoveel belangstelling is. Mocht je nog naar Zwolle willen komen voor deze forumdag stuur dan even een berichtje!!
 
D

Dulcimer

Guest
Ik had er graag bij willen zijn maar zit dan midden in een blok nachtdiensten. Heel spijtig!
Groet,
Frans
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Forummers

Er komen zeker 14 mensen (15 incl mijzelf), daarnaast moet ik van 1 persoon nog een bevestiging krijgen.

Wil je nog komen op deze forumdag stuur dan even een berichtje!!!
 

poemibol

Actieve deelnemer
28 apr 2011
96
0
49
Bavel (NL)
Mooi initiatief Rick, helaas kan ik niet komen het is voor mij toch een heel eind naar Zwolle.
Heb je trouwens van de week met de post de 2 boeken die ik van je geleend had terug ontvangen?

Groet Patrick
 

poemibol

Actieve deelnemer
28 apr 2011
96
0
49
Bavel (NL)
Jazeker Rick ik heb er wat dingen uit gekopieerd die me wel handig leken. Heb ook al een ontwerp zitten maken voor een vaas. Helaas is het er nog niet van gekomen om die te maken. 2 wkn geleden een week plat gelegen met spit in mijn rug. En afgelopen week heel de week last gehad van mijn darmen achteraf blijkt dat een bacterie te zijn waardoor ik eigenlijk dagelijks koliek aanvallen kreeg gelukkig gaat het nu met antibiotica en wat poeders en pillen al stukken beter.

Tot ziens en nog bedankt voor het lenen!
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
@poemibol : Lang leve de pillen en poedertjes he !! Ben erg benieuwd naar het ontwerp van de vaas.

De teller staat nu trouwens op 16 forumleden....
 

Houthasses

Actieve deelnemer
22 okt 2010
589
1
www.youtube.com
Heyhey, ik ben weer zurück in NL, en zag dit voorbij komen. Is er plaats voor een gek met afwijkende werkwijze?? Ik beloof dat ik de kettingzagen thuis laat.. :D Ik hoop alleen dat 9:30 te halen is vanaf Grun, zal mijn best doen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.