Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 24

slick chisel gezocht

Hallo allemaal!

Afgelopen weekend ben ik bij Baptist geweest in Arnhem, we hebben er zelfs een weekendje van gemaakt, erg gezellig en zeker aan te raden.
    Hier zag ik de franse slick chisel die ik al jaren geleden eens gezien had, echter alleen te koop in een set met foudraal a 135 euro.
    Voor een startende ondernemer net iets te duur, daarom mijn vraag (op aanraden van de eigenaar van Baptist waarvoor bedankt) op dit forum, wie heeft er en slick chisel of een aantal slick chisels liggen en wil deze wel kwijt.
    Ik weet de prijs van goed handgereedschap maar ik hoef niet met nieuwe gereedschappen te werken vandaar deze oproep.

Alvast bedankt

Jorick

Re: slick chisel gezocht

Als ik op Ebay.nl naar 'slick chisel' zoek, zie ik diverse opties. Met redelijk aangename verzendkosten ook nog. Aanwezigheid van een paypal- en ebayaccount helpt wel :lol:

e-bay...tsja...totaal geen ervaring in het bestellen van artikelen uit de US bijvoorbeeld, jij wel en zo ja goede?

Ja, ik heb indertijd een aantal Stanley schaven over laten komen. Kun je het voorstellen, een Stanley 8 in een verzendverpakking?

Het is net als Marktplaats: goed lezen, navragen als je iets wil weten wat er niet staat, niet aannemen dat het wel zal kloppen. En altijd de feedback van de verkoper bekijken. Maar mijn ervaringen zijn beter dan met Marktplaats, eerlijk gezegd.Ik zou evt. ook voor je kunnen kopen? Stuur me maar een pb'tje.

jammer, ik heb net een paar dagen geleden een bestelling gedaan bij workshop heaven, daar hebben ze mooie en niet te dure slicks. heb nog getwijfeld of ik één mee zou bestellen.

Tot zover heb je niks aan mijn berichtje.

Je zou eens bij workshop heaven kunnen kijken, daar hebben ze slicks :-D

Jan,

Heb je een linkje?
    Bestellen in VS moet ik gewoon maar eens proberen denk ik...
    niet geschoten is altijd mis, toch al meer geld uitgegeven aan gereedschap het afgelopen jaar dan ooit dus dat kan er ook nog wel bij!

hebben die dingen ook een normale Nederlandse benaming? :mrgreen:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nyckle
    Molenaarsbeitel?

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Volgens mij biedt Ducotools ook van deze beitels aan. Zeker een kijkje waard!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Seek
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nyckle
    Molenaarsbeitel?
    Oei... Het wordt nog moeilijker. Slik=glad chisel beitel. vrij vertaald gladbeitel. Ik kan de verbintenis met een molenaar niet maken. Of hij zou zich er mee boeten scheren.

Ik ben bijna leek op het houtbewerkings- gebied. Wie helpt me uit de brand? Ik wil graag meer leren..

Forum Rechten