verdwijnen berichten

borre

Actieve deelnemer
14 jun 2008
538
63
munstergeleen (Lb)
Deze vraag heb ik al eens eerder gesteld, en betreft de status van berichten. Op DIT bericht heb ik een keer of 4 gereageerd. De laatste reactie van de opsteller van het bericht was vandaag. Al die tijd stond het bericht bij de nieuwe berichten. Op zich niks mis mee. Nu ( 8 uur later) is het bericht niet meer bij nieuwe berichten te vinden, maar ook niet bij actieve berichten :?: . Uiteraard kan ik het bericht weer vinden via mijn eigen berichten, maar andere leden dus niet.

Gr Ed

P.S Ik ga na dit bericht weer reageren op het "verdwenen" bericht, dus het zal daardoor wel weer opduiken.
Dit even voor degenen die misschien denken dat ik aan het dementeren geslagen ben. :lol:
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Ed

Ik dacht dat ik ook al eens wat mankeerde, mij is het ook al een paar keer overkomen??? Ik ben benieuwd naar het antwoord.

HG Hugo
 

borre

Actieve deelnemer
14 jun 2008
538
63
munstergeleen (Lb)
Wellicht kan "de baas" hier eens zijn licht over laten schijnen. Aangezien het in Bangkok eerder licht is dan hier moet dat geen probleem zijn. ;)

Ed
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
We werken nu nog met phpbb versie 3.08 en sinds half januari is 3.10 beschikbaar.
Ik heb even de changelog zitten bekijken http://www.phpbb.com/support/documents.php?mode=changelog&version=3#v309 maar niet zo snel iets kunnen ontdekken waardoor Ed zijn probleem verholpen zou kunnen zijn. Ik heb wel een paar keer problemen gehad met taal instellingen van de template of dat de template een versie achter liep bij de software. Dan stond b.v. het "quote" niet meer in de berichten of werkte de registratie beveiliging niet goed. Ik ga binnenkort wel updaten en ben dan benieuwd of deze bijzondere feature verdwenen is :D .

jaap
 

borre

Actieve deelnemer
14 jun 2008
538
63
munstergeleen (Lb)
Nou Jaap, het licht dat je er maar eens over moest laten schijnen hoefde niet meteen het eerste streepje Bangkoks daglicht te zijn. :D :D Het fenomeen komt waarschijnlijk niet vaak voor, dus het is na de update even afwachten en opletten.

Gr Ed
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.