Werkstukken te koop

markvanzee

Actieve deelnemer
4 okt 2011
469
1
langerak
rick ik vind het een goede zaak dat je de opbrengsten van je hobby ter beschikking stelt van goede doelen.
op die manier kun en mag je extra trots zijn op je werkstukken.

ga zo door
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
@mark : Ik wil graag blijven hobby'en zonder dat het huis vol raakt, er moest dus een deel het huis uit. Wanneer ik dit op de "commerciele"markt zou gaan brengen dan zou ik alleen dingen maken die "gewild" zijn. Nu kan ik maken wat ik zelf wil. Het idee kwam van een buurmeisje die voor bijna 85 eurocent een wandpaneel kocht......"Waarom verkoop je alles niet voor KIKA ??" .....Het idee was geboren en het bevalt me erg goed. Om mijn hobby te bekostigen verkoop ik wat stukken hout. De opbrengsten hiervan gaan in de hobby-pot. Zo is de cirkel weer rond.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Forummers,

Mocht iemand nog een plekje weten in nederland waar bv mijn wijnflesstoppers mogen staan in een winkel dan hoor ik dat graag!! Ook een plek voor mijn andere werk zou zeer gewenst zijn.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.