beveiliging forum

Zweihaak

Post veel
29 jul 2010
1.381
2
Groningen
Internet explorer 9, in samen werking met "mcafee total protection" geeft een melding dat het beveiligings certificaat van de website niet goed is. Als ik de adblokker in schakel is dit weg.
Het komt er dus op neer dat de google ads soms niet veilig zijn.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Bijzonder Zweihaak. Kan dat komen omdat we de site verhuisd hebben en dat daar nog geen geldig certificaat voor is? Zou het over een week nog een keer willen proberen?

jaap
 

ironmikie

Actieve deelnemer
16 nov 2009
332
0
Wat voor een certificaat zou dit moeten zijn? De site draait op http en niet https? Wellicht mis ik wat hoor.
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.485
954
Riemst
Zou er iemand dit in de taal van een schrijnwerker kunnen uitleggen ;) ? Dit interesseert mij wel, maar ik snap niet goed wat het probleem is. Informatica is niet echt mijn ding.

Mathieu
 

Zweihaak

Post veel
29 jul 2010
1.381
2
Groningen
jaap zei:
Bijzonder Zweihaak. Kan dat komen omdat we de site verhuisd hebben en dat daar nog geen geldig certificaat voor is? Zou het over een week nog een keer willen proberen?

jaap

Raar is dat het de ene dag goed is, zoals vandaag, en gisteren had ik die melding bijvoorbeeld.
Ik heb deze melding al eerder gehad, als ik het weer zie zal ik een screenshot voor je maken,
ik denk namelijk dat het ligt aan bepaalde reclames die dat advertentie blok onderaan weergeeft.
Er stond gisteren bv een reclame onderin met alleen een paar afbeeldingen zonder tekst erbij.
Toen kreeg ik die meldingen, als hij versprong naar een banner van Baptist, ging de melding weer weg.
 

Zweihaak

Post veel
29 jul 2010
1.381
2
Groningen
mathieu zei:
Zou er iemand dit in de taal van een schrijnwerker kunnen uitleggen ;) ? Dit interesseert mij wel, maar ik snap niet goed wat het probleem is. Informatica is niet echt mijn ding.

Mathieu

Ok ik zal het proberen ;)
In de plaatjes onderaan zegt mijn beveiligings zekering, dat er houtworm of boktor in zit die je hout kunnen aantasten :lol:
Vandaag heb ik er geen last meer van gehad, misschien is de houtworm of boktor inmiddels vergast. :lol:

(ik had het niet alleen hier maar op meerdere sites, waar de ads draaiden)
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
Overigens wel de bedoeling dat we met zijn allen periodiek ff al die advertenties aanklikken. Je hoeft ze niet te lezen maar op die manier wordt de site beetje gesponsord. En das nooit weg gezien het dataverbruik geloof ik...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.