Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: beveiliging forum

beveiliging forum

Internet explorer 9, in samen werking met "mcafee total protection" geeft een melding dat het beveiligings certificaat van de website niet goed is. Als ik de adblokker in schakel is dit weg.
    Het komt er dus op neer dat de google ads soms niet veilig zijn.

Re: beveiliging forum

Bijzonder Zweihaak. Kan dat komen omdat we de site verhuisd hebben en dat daar nog geen geldig certificaat voor is? Zou het over een week nog een keer willen proberen?

jaap

Wat voor een certificaat zou dit moeten zijn? De site draait op http en niet https? Wellicht mis ik wat hoor.

Zou er iemand dit in de taal van een schrijnwerker kunnen uitleggen ? Dit interesseert mij wel, maar ik snap niet goed wat het probleem is. Informatica is niet echt mijn ding.

Mathieu

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaap
    Bijzonder Zweihaak. Kan dat komen omdat we de site verhuisd hebben en dat daar nog geen geldig certificaat voor is? Zou het over een week nog een keer willen proberen?

jaap
    Raar is dat het de ene dag goed is, zoals vandaag, en gisteren had ik die melding bijvoorbeeld.
    Ik heb deze melding al eerder gehad, als ik het weer zie zal ik een screenshot voor je maken,
    ik denk namelijk dat het ligt aan bepaalde reclames die dat advertentie blok onderaan weergeeft.
    Er stond gisteren bv een reclame onderin met alleen een paar afbeeldingen zonder tekst erbij.
    Toen kreeg ik die meldingen, als hij versprong naar een banner van Baptist, ging de melding weer weg.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mathieu
    Zou er iemand dit in de taal van een schrijnwerker kunnen uitleggen ? Dit interesseert mij wel, maar ik snap niet goed wat het probleem is. Informatica is niet echt mijn ding.

Mathieu
    Ok ik zal het proberen
    In de plaatjes onderaan zegt mijn beveiligings zekering, dat er houtworm of boktor in zit die je hout kunnen aantasten :lol:
    Vandaag heb ik er geen last meer van gehad, misschien is de houtworm of boktor inmiddels vergast. :lol:

(ik had het niet alleen hier maar op meerdere sites, waar de ads draaiden)

Overigens wel de bedoeling dat we met zijn allen periodiek ff al die advertenties aanklikken. Je hoeft ze niet te lezen maar op die manier wordt de site beetje gesponsord. En das nooit weg gezien het dataverbruik geloof ik...

Forum Rechten