website SUSPENDED

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Beste Forummers,

Met grote excuses, maar de provider (siteground) draaide vannacht de kraan dicht, zonder overleg. Ik kreeg een week geleden een mailtje dat we te veel processor capaciteit snoepten. Ik reageerde dat dat niet kon, we hebben niet heel veel meer bezoekers dan vorig jaar om deze tijd en ik was al een keer noodgedwongen geupgrade. Ik kreeg advies om de zoekmachines wat minder frequent te laten zoeken (staat allemaal op standaard) en na 2 dagen kreeg ik het bericht dat alles prima was. Het is gewoon een verkoop politiek en jullie snappen hoe laaiend kwaad ik was. Ik ben echt perplex dat ze gewoon zo maar de knop omdraaien en dan gaan zitten wachten of er iemand reageert. En het was al niet een goedkope oplossing en nu komt daar nog een forse smak bij per maand. Ik ga op zoek naar een andere hosting partij waar we een eigen server neer kunnen zetten. Dus nogmaals mijn excuses, het werkt nu weer.

jaap
 

peterderooij

Actieve deelnemer
7 sep 2008
584
0
Beste Jaap,

Volgens mij zijn excuses niet nodig, het was niet jouw schuld (het was wel even schrikken trouwens gisterenavond om die melding te zien :shock: ).

B.t.w. heb je wel eens overwogen een 'Donate' knop toe te voegen zodat mensen vrijwillig een financiële bijdrage kunnen leveren aan dit mooie forum? Jij steekt er een hoop tijd en geld in, ik weet zeker dat er genoeg leden zijn die er wel wat voor over hebben.

Bedankt voor de update.

groetjes Peter
 

de Haan

Oud hout
17 aug 2009
3.411
679
Emst
Er is een planten forum, dat vraagt één keer per jaar een vrijwillige donatie.
En als de donatie veel is, dan slaan ze een jaar over.
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hoewel ik een ECHTE Hollander ben en dus een broertje DOOD heb aan betalen wil ik voor dit forum wel een uitzondering maken.
Wel fijn dat we weer in de lucht zijn. Hugo
 

Zweihaak

Post veel
29 jul 2010
1.381
2
Groningen
Het is mij al eerder opgevallen dat het forum soms erg traag is, vooral bij het bewerken van een topic.
Het lijkt meer op een hardware probleem bij hun.

ps. Jaap ik heb je een pm gestuurd misschien heb je daar iets aan.
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
+1 voor een doneerknop
-5 voor siteground
+10 voor een drankje tegen de schrik van gisteravond
+99 voor Jaap
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.