GEZOCHT: iemand met vlak- vandiktebank

poemibol

Actieve deelnemer
28 apr 2011
96
0
49
Bavel (NL)
Beste forumleden,

Het komt steeds vakervoor dat ik met het dillemma hout in verschillende diktes zit en of hout dat ik op een bepaalde dikte wil maken :? .

Ik bezit zelf helaas geen vlak- vandiktebank en alles steeds schaven met de handschaaf naar gewenste dikte kan toch wel heel bewerkelijk zijn.

Ik woon in Beerse (Kempen) België maar werk in Breda (West-Brabant) en ben dus op zoek in mijn woon- of werkomgeving naar iemand met een vlak- vandiktebank die af en toe voor mij iets op gewenste dikte kan maken of zou kunnen schaven :?: .

Zijn er eventueel forumleden die mij kunnen helpen :p ? Je hoeft het natuurlijk niet voor niets te doen...

Overige suggesties natuurlijk welkom :mrgreen:

Groet Patrick
 

hanzipanz

Nieuw lid
18 aug 2009
4
0
Hey Patrick,

Is Turnhout dichtbij genoeg?

Je mag gerust wel eens langskomen om wat te schaven, maar ben wel beperkt tot 26cm...
(Metabo HC260)

Grtn
Hans
 

poemibol

Actieve deelnemer
28 apr 2011
96
0
49
Bavel (NL)
Hans : Turnhout is voor mij ideaal ik zou er erg mee geholpen zijn en 26cm is voor mijn hobby (segment)draaiwerk vaak meer als voldoende een pb is onderweg alvast bedankt!.

Rick : Ideaal he zo'n forum kan ik dat hout uit die Zwolsche zolder, kelder en werkplaats van je toch op gewenste dikte krijgen

Grt. Patrick
 

stefke

Actieve deelnemer
21 mrt 2009
251
11
Hoi Patrick , ik woon te vorselaar en heb een c3.31 ter beschikking.
laat maar iets weten , indien nodig.
mvg
Stefke
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.