Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Bek van stanley booromslag

1 van de 2 onderdelen van de bek (die dingen die de boor omklemmen) van mijn oude stanley booromslag is gebroken, hoe kom ik aan vervanging ?

Re: Bek van stanley booromslag

Hallo GREENMAN :mrgreen:
    Uit ervaring weet ik dat er wel één miljoen booromslagen op Marktplaats worden aangeboden, voor afbraakprijzen. Dit omdat niemand ze nog wil hebben. Ik denk dat jij zonder problemen een donor kan vinden, of een vervanger. :?:

Ben benieuws naar jouw actie.

HG Hugo

Hallo,

Zijn de bekken die daar inzitten verwijderbaar in jouw model?

Stanley maakt nog steeds booromslagen.
    De nieuwe worden verkocht met extra bekken, informeer eens bij een stanley dealer of deze ook los verkocht worden.
    Misschien dat die ook in die van jou passen?

Een nieuwe kost ongeveer de 80,- euro.
    Maar markplaats is misschien een idee.

http://stanleyworks.nl/product_detail/B ... tID=02-715

Re: Bek van stanley booromslag/ nieuw

Dank voor jullie antwoorden ik ga op zoek. Ik heb voorlopig een bek uit een andere booromslag in de stanley gezet , blijkt ook te werken.
    Ik krijg trouwens nieuwe merkloze booromslag aangeboden voor een 10,- doen of zijn er ook echt B-booromslagen

Heb je oude model met 3 bekken of het nieuwe met 4?
    Je hebt het namelijk over 1 van de 2?? Volgens mij zitten daar toch minimaal 3 in, in de nieuwe 4.

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)

Wat ik me nog kan herinneren van de oude booromslagen voor slangenboren met een vierkante opname is dat er twee bekken in de kop zaten. Ze hadden een V-groef waar het vierkant perfect in paste. Met latere versies voor boren met een ronde opname kwamen de koppen met 3 (of soms 4) bekken.

Ik heb er echt een met 2 bekken, dus dan zou ie oud moeten zijn

Forum Rechten