Even voorstellen, Peekie

Peekie

Nieuw lid
1 feb 2012
3
0
Na enige tijd regelmatig met jullie meegelezen te hebben, is het wel eens tijd dat ik me even voorstel op dit leuke en boeiende forum

Ik ben Emiel Peek, 31 jaar, uit het Gelderse Dieren. Mijn liefde voor hout en t vak zat er al vroeg in, liep als kleine jongen al zo vaak als het kon bij mijn opa in de werkplaats tussen de houtkrullen. In t dagelijkse leven ben ik werkzaam als allround timmerman bij een klein aannemersbedrijf, voornamelijk in de de particuliere sector. Verbouw, renovatie en onderhoud zijn de hoofdmoot binnen ons bedrijf, ook kozijnen ramen en deuren worden bij ons in eigen huis gemaakt. Met een goed gevulde bedrijfswagen en een mooie werkplaats tot mn beschikking, ben ik een bevoorrecht mens.

Na werktijd kan ik slecht stilzitten, en ben ik altijd wel met iets bezig. De laatste tijd begin ik meubels maken steeds leuker te vinden, en heb ik het een en ander op stapel staan. Zo ben ik van plan nog een kastenwand te gaan maken, een wastafelmeubel met bijbehorende kast, en een nieuwe eet-en salontafel.
Laatst heb ik een mooie partij Sapelie mahonie kunnen aanschaffen dat hiervoor gebruikt gaat worden.
Ook het machinepark is wat uitgebreid voor dit doel, Omdat ik niet wou kiezen heb ik een festool domino en een lamello classic aangeschaft, gewoon omdat t kon :D

Aankomende zomer ga ik beginnen met de bouw van een schuur/werkplaats, zodat ik straks ook naar hartelust thuis kan hobbyen. Naast houtbewerking moet er ook ruimte zijn om aan de kever en de bmw te sleutelen, dit is een andere hobby van me.


Dit was t wel even voor nu,mochten jullie vragen hebben, stel ze gerust.

Met vriendelijke groet, Emiel Peek
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.