Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Inventarisatie houtbeschermingsproducten

Beste houtbewerkers,

Wij zijn achter de schermen bezig met het ontwikkelen van een aantal volledig natuurlijke, oplosmiddelvrije houtbeschermingsproducten en zouden daarvoor graag jullie mening weten over een aantal zaken.

We hebben daarvoor een korte enquête opgesteld waarvan we hopen dat jullie die in willen vullen. Het invullen duurt ongeveer 5 minuten en je vindt de vragenlijst met uitgebreide toelichting op http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=96988

Aanvullende ideeën of opmerkingen, post ze dan hier op het forum zodat ik kan reageren.

Bij voorbaat dank; ik hoop hierdoor het houtbewerkersleven weer een beetje leuker te kunnen gaan maken.

Ron

Re: Inventarisatie houtbeschermingsproducten

Ik dacht dat aquamarijn al een heel assortiment aan natuurlijke afwerkproducten maakt?

De producten van Aquamarijn zijn GEBASEERD OP natuurlijke producten; die van ons gaan BESTAAN UIT natuurlijke producten wat iets heel anders is.

De enquete heeft inmiddels voldoende reacties opgeleverd om een goed beeld te krijgen. S.v.p. dus niet meer reageren op dit bericht. Dankubleeft

Beste Timmertje.
    Eigenlijk moesten gebruikers van dit forum helemaal niet meer reageren op iemand die zich alleen registreert om zijn onzin te promoten. (vrij naar jouw twitter)

Dit soort verdachtmakingen voegt niets toe aan ons forum. Laten we het daarom netjes houden en voorkom dit soort twitterachtige oprispingen vanuit de anonimiteit. Denk na en kom met antwoorden en oplossingen, waar iedereen wat aan heeft.
    vr.gr. Jan Pranger.

Beste timmertje.
    Wel even de context lezen: het zijn nagenoeg allemaal reacties op zaken die spelen in het forum.Hij geeft info en advies met een gezond eigenbelang.
    Vraagt info via een enquête waar je niet aan deel hoeft te nemen. De forumleden zijn dan een goede ervaringsbron en niet de Nederlandse vereniging van huisvrouwen of de geitenfokvereniging. De aanbieding van hout is een marktpleinverhaal. Via zijn website deelt hij gratis zijn vakkennis met ieder die iets wel opsteken over oppervlaktebehandeling. Wanneer je iets nieuws wilt ontwikkelen zul je eerst de marktcondities en marktvraag moeten weten om een programma van eisen op te stellen waaraan een nieuw product moet voldoen.
    Ik begrijp best dat je een mening hebt. Daar is niets mis mee. Maar als je andere meningen niet kent hou die dan voor je, want nu lijkt je inbreng meer op een vooroordeel. Je kunt je grief ook vertalen in een vraag. Dat klinkt heel anders en nodigt anderen uit tot meedenken. Dat zie ik je graag doen met je kennis en vaardigheden die als houtbewerker vast hebt.
    vr.gr. Jan Pranger.

Dag Jan,
    Dank voor je correctie. Het is inderdaad erg spijtig dat dit soort reacties het forum verontreinigen.
    Met houtelijke groet,
    Ron

O.K. Ron. Het forum is een afspiegeling van de samenleving, zij het met een houtafwijking
    Het zelfreinigend vermogen van het forum is groot genoeg om dit soort geschrijf te pareren.
    Er zijn soms mensen die hun fout inzien en excuses aanbieden en anders wordt het Timmertje delete, wat baas Jaap niet zo gauw zal doen.
    Het is ook wel grappig: wat Timmertje wil bestrijden (reclame) vuurt hij juist aan, want iedereen weet nu voor de zoveelste keer, dat je bij Ron van Zaltbommel de juiste spullen kunt kopen. En trouwens ook bij Baptist, Makita, Festool, Fijnhouthandel, Schulte (Dld), Felder, Hammer en noem al die watertanden veroorzakende etalages maar op.
    Blijf reageren op dit forum en plaats je inbreng: daar hebben we wat aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Anders start ik een actie "Behout Ron".
    Het forum is mans genoeg om kaf en koren te scheiden.

Waar ging dit onderwerp ook al weer over?
    Ik kreeg vorige week een potje "Pen-Finish" van www.drechselnundmehr.de omdat ik meegedaan had aan een enquête (niet nu zelf even bedacht).
    Wie heeft ervaring met dit spul. Men schrijft: zweetvast - kras en wrijfvast - waterbestendig - UV beständig - sneel droog en glashelder. Iets voor flessenstroppers en knopjes??
    vr.gr. Jan Pranger.

Ron van Zaltbommel stuurde net een pb dat hij zijn deelname aan het forum beëindigd. Ik vind dit meer dat bijzonder spijtig. Ik vind het zo erg dat mensen op ons forum zo gekwetst worden dat zij hier niet meer deel willen nemen. Dit is 2 maanden de derde van wie ik zo'n berichtje krijg...... ik heb er even geen woorden voor :cry: .

jaap

Ik deel je gevoel. Ik moet zeggen dat ik sommige reacties ook met gekromde tenen lees. Sommige reacties zijn als de mensen die op de snelweg vlak vóór een aanstormende hardrijder gaan inhalen met 120km/u "omdat de maximumsnelheid 120 is en ik óók mag inhalen".

Jammer dat door zo'n reactie iemand verdwijnt die hart voor het vak heeft.

Arthur

Forum Rechten