3/4 pijp voor bessey pijpklemmen

Zweihaak

Post veel
29 jul 2010
1.381
2
Groningen
Zweihaak zei:
Misschien heb je hier iets aan?
Kijk eens op deze website:
http://www.bessey.de/catalogue/startEnC ... talogue.do

Je kunt daar een pdf in het Nederlands downloaden.
Je kunt ook online kijken, maar omdat het een vrij groot document is, is het soms handiger, deze eerst op je pc op te slaan, en dan te doorzoeken.

Bij veel Bessey lijmtangen kun je de schroefspindel loshalen en vervangen.
Even zoeken dus wat je nodig hebt, en dan eventueel bij je gereedschap winkel of groothandel bestellen.

Sorry van mijn post, ik had de vraag niet goed begrepen.
Ik dacht dat er gevraagd werd; Welke klem heet een bek om pijpen te klemmen.
 
A

Anonymous

Guest
Via mijn werkgever lever ik ook bessey,

Meestal hebben we 'tot' 1250x120mm' op voorraad, andere producten van bessey kunnen eventueel besteld worden.

Mocht er nog iets nodig zijn, of als je prijzen wil vergelijken stuur me gerust een berichtje en ik zal kijken wat ik voor je kan doen ;)
 

knutselaar

Actieve deelnemer
25 sep 2010
202
0
je hebt helemaal gelijk daar had ik niet over na gedacht dan kan je 2 lengtes van 3 meter maken dat is niet duur

groeten Bas
 

Frank

Actieve deelnemer
27 mei 2009
223
0
Zeeuws-Vlaanderen
Als ik even snel zoek op metaalbewerking in de buurt van Julianadorp zie ik zo een paar bedrijven.
Draad snijden is 2 minuten werk, en misschien hebben ze wat lengtes buis liggen.
Daar vragen is vaak een goed idee.
 

knutselaar

Actieve deelnemer
25 sep 2010
202
0
het was ook niet voor mezelf hoor ;)
ik kan op mijn werk draad snijden tot 2 duim

groeten Bas
 

burley

Actieve deelnemer
15 jan 2012
346
0
Apeldoorn
bedankt voor al jullie reacties!! Ben even een week je verhuizen en als ik terugkom heb ik een thread vna 3 pagina's :D

Ik kan er zeker wat mee! Ik ga eerst even langs de lokale installateur, vandaaruit kijk ik wel verder.
Wildkamp had ik gezien, maar is nog duurder dan de baptist of metaalonline...

Nogmaals bedankt!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.