Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Gezocht: op maat gemaakt steiger houten tv meubel

Hallo allemaal,

Mijn naam is Aline en woon in Groningen.
    Ik ben op zoek naar een steiger houten tv-meubel, nu heb ik op marktplaats gekeken en zag een hele mooie, probleem is alleen dat ik hem dan in Noord-Brabant op moet halen.
    Dit is het meubel http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/518311330/1
    Nu lees ik op dit forum reacties dat veel mensen hier twee gouden handen hebben. Is er iemand die dit meubel voor mij kan en wil maken in de buurt van Groningen?
    Laat me weten of je hier interesse in hebt dan kunnen we eventuele details bespreken.
    Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
    Aline Bus

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Re: Gezocht: op maat gemaakt steiger houten tv meubel

Aline

Volgens mij moet je eens contact opnemen met Jan Van Dijk. Meubelmaker in Groningen.
    Mocht je zijn telnr willen stuur dan even een pb

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Ah...goed bezig ....die kon ik zo snel even niet vinden!!!!

Nou mannen, dat is mooie reclame :-)

Aline ik mail je.

Groeten,

Jan

Aline, weliswaar een eindje van Groningen, maar toch een reactie.
    Ik houd me sinds enige tijd bezig met het maken van meubilair en speelgoed van hergebruikt hout zoals pallets, steigerhout en gesloopte meubels. Het lijkt me geen probleem iets voor je te maken, gratis is helaas niet mogelijk omdat dit werk een deel van mijn inkomen is. Het plezier wat ik in dit werk vind is gratis.
    Ik streef ernaar een goede kwaliteit van werk te leveren en werk ook voor een plaatselijke winkel in Dronten. Van spijkeren en schroeven maak ik alleen gebuik als het echt niet anders kan en voor de afwerking zijn div. mogelijkheden ( alleen glad geschuurd, kalkwas in wit, grijs of zwart, gelakt,ev. in kleur).
    Het plaatje is inmiddels van marktplaats verwijderd, misschien heb je een foto of schets met maten, dan kan ik je vrijblijvend een prijsopgave geven.
    Mocht je al geholpen zijn dan is dat geen probleem.
    Met vriendelijke groet, Hemmo van der Zaan

Ik weet natuurlijk niet hoe handig je zelf bent maar mijn ervaring is dat als je met een schuurmachine en een boor overweg kunt kom je al een heel eind..Misschien een leuk oefen project. Heb zelf een bureau van steigerhout gemaakt en beviel prima!

Dag newbe,

Van harte welkom.
    Als je bovenaan links in de zwarte band van de post kijkt, zie je de datum en uur van publicatie van de post.
    Je reageert hier dus op een onderwerp waarop de laatste keer reactie kwam op 7 maart verleden jaar.
    Niets mis mee maar wilde je dit graag even meedelen .

Groetjes,

Wilfried

Forum Rechten