Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 34
    Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Constructiebruislijm

Hallo forummers,

Hout moet je af en toe aan elkaar plakken. Daarvoor gebruik ik vaak gewone houtlijm maar ook wel enige regelmaat constructiebruislijm. Wurth Rapid Pur......tube kost 7 euro... Vaak is het voordeliger om deze per doos te bestellen maar dan heb je direct 12 tubes..

Mocht iemand dus een tube/koker nodig hebben laat dat dan maar weten.

Straks wordt het rick's hout en lijm winkeltje
    (ik dacht laat ik mijn Ridderkerkse kameraad maar even voor zijn met deze opmerking )

Re: Constructiebruislijm

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rickkoorman
    Hallo forummers,
    straks wordt het rick's hout en lijm winkeltje
    (ik dacht laat ik mijn Ridderkerkse kameraad maar even voor zijn met deze opmerking )
    Zo voorspelbaar ben ik toch ook weer niet
    Maar wel een goed idee hoor Rick

Hartelijke groet Hugo

Ben je al ingeschreven bij KVK dan? Ik meende dat je als particulier niet bij Wurth kan bestellen.

Het is zeker een goede lijm!

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

@Renault : connectie's,connectie's, connectie's.....Je kan als particulier daar inderdaad niet kopen. Erg jammer want het is een erg goede lijm. Vandaar mijn aanbod. Uiteraard doe ik dat niet voor niets, wordt er ook een beetje beter van. De opbrengsten gaan in de hobbypot.

bedankt voor het aanbod Rick, maar sinds kort werkt mijn zus bij Wurth

@Sam: Dus voor jou is het gratis

@Steven: Ik denk dat Sam bedoeld dat we bij z'n zus mogen bestellen tegen gereduceerde prijzen ( tsja ik blijf een hollander he )

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Gereduceerd ?? Neehoor Sam kijkt dit weekend lief naar zijn zus en krijg volgende week een pallet vol....iedereen een doosje ? Hahahaa

hey rick
    ze hebben tegenwoordig bij de action ook goeie bruislijm voor nog geen 4 euro per koker .
    gr leroy

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Leroy

Da's niet echt prettig werkende bruislijm. Is naar mijn mening erg dik en stroperig. Probeer die maar eens te persen....... Echter is 4 euro niet veel geld maar daar krijg je dan wel een heel ander product voor. Dit is echter slechts mijn persoonlijke mening. Hun houtlijm gebruik ik ook,echter alleen voor werk waar weinig kracht op komt te staan. Anders grijpt ik toch naar de Bison Houtlijmen.

Forum Rechten