woodrat demo gezocht

doener

Actieve deelnemer
22 dec 2011
53
0
Eindhoven
Misschien niet het goede subje om deze vraag te stellen...

Zijn er mensen hier op het forum in omgeving Eindhoven die een Woodrat hebben en dat een keer aan mij zouden willen demonstreren?
Het lijkt me een geweldig ding, maar werkt het in de praktijk ook echt zo geweldig en kun je er zo veel mee zoals op de filmpjes staat? Ik zou het graag eens willen zien.

Groeten, Rene
 

Tureluur

Actieve deelnemer
11 jan 2011
27
0
Ik sluit me hier graag bij aan, al kom ik niet uit de omgeving Eindhoven maar Wageningen. Ik had al wel gezien dat er binnenkort een cursus werd gegeven (link op baptist site), maar die vindt ik te duur en eigenlijk ook overbodig. Ik wil voornamelijk eens zien hoe precies je er nou echt mee kan werken, en ook waar de beperkingen van het apparaat zitten. Er is een hoop over te lezen, maar dat kan nooit op tegen een live ervaring :p
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Misschien moet je even contact opnemen met een leverancier van de Woodrat (bv Baptist), zij kunnen je vast verder helpen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.