Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

De werkplaats en het eerste werkstuk

Hallo mensen,

Zoals beloofd nu een tweetal foto's van mijn werkplaats en mijn eerste werkstuk. Op de onderstaande foto zie je mijn werkplaats. Het is klein maar voor een eerste werk plaats in mijn eerste eigen huis vind ik het niet verkeerd. Bovendien ben ik ook pas een jaar wat meer bezig met houtbewerking als hobby. En als je op de foto goed kijkt zie je aan de rechterkant mijn eerste werkstukje. Hier nog een wat betere foto. Ik ben er nog niet helemaal tevreden ik heb gemerkt dat ik nog een stuk nauwkeuriger moet gaan werken. Zeker als ik de kantoor ruimte in mijn huis heb opgeknapt en ik kan gaan bedenken hoe ik het bureau en de kast ruimte wil hebben om het vervolgens zelf te gaan maken. Nou ik hou jullie tegen die tijd nog wel op de hoogte van mijn ontwerpen en voortgang.

Attached files

Re: De werkplaats en het eerste werkstuk

Dat ziet er netjes uit, niets mis mee wmb. En ik denk dat dit werkplaats is die kleiner dan de mijne

Ja ik ben al lang blij dat ik een plekje heb kunnen creeren Heb jij ook foto's van jou werkplaats op het forum staan?

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Ziet er inderdaad compact uit maar dat hoeft zeker geen nadeel te zijn. Ik heb je werkstuk niet kunnen ontdekken....

Veel plezier met je mooie hobby

Mijn werkstuk is in de foto al in gebruik. Het is namelijk de kast waar al het gereedschap in ligt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dankra
    Mijn werkstuk is in de foto al in gebruik. Het is namelijk de kast waar al het gereedschap in ligt.
    Wat voor materiaal heb je gebruikt voor de legplanken? Ik heb van die kant en klare kasten van de Gamma maar de spaanplaat legplanken waren in een jaar volledig beschimmeld!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door doener
    Wat voor materiaal heb je gebruikt voor de legplanken? Ik heb van die kant en klare kasten van de Gamma maar de spaanplaat legplanken waren in een jaar volledig beschimmeld!
    Ik heb hardhout multiplex van de praxis en dat heb ik weer behandeld met een laagje Osmo Hardwax. Maar ik denk dat het ook belangrijk is hoe de omstandigheden zijn op de plek waar die kast staat. Als het een vochtige ruimte is heb je er veel sneller schimmel in. Ik heb deze werkplaats in het huis staan in de kelder maar het is wel een ruimte die droog is. Ik hoop dat ik met deze maatregelen de kast zullen beschermen tegen schimmels.

Forum Rechten