Geen toegang tot de woodworking site

D

Dulcimer

Guest
Ik heb Baas al een PB gestuurd maar die bleef hier hangen in "Postvak uit" i.p.v. "verzonden berichten". Daarom dat ik 't in dit onderwerp zet.
Ik kan dit bericht plaatsen omdat ik op mijn werk ben, thuis krijg ik al enkele dagen geen toegang meer; niet meet een Imac, noch Ipad maar ook niet met een gewone PC. Safari ( de apple browser) geeft na enkele minuten aan dat de server niet gevonden kan worden. Alle help-onderdelen van de Mac nagelopen en gewijzigd op advies van "help"; nog geen toegang ( maar met een PC gaat 't dus ook niet). Lijkt aan 't IP adres te liggen dat geblokkeerd wordt. Andere sites zijn prima toegankelijk. Wat is hier aan de hand?
Ik zag in de faq's dat enkelen dit ook aan de hand hebben gehad maar de reden komt niet duidelijk uit 't verhaal.
Bij voorbaat dank voor 't antwoord,
Frans
 

peterderooij

Actieve deelnemer
7 sep 2008
584
0
Dit is eind vorig jaar ook gebeurd bij een zeer actieve forumbezoeker, dit bleek inderdaad een IP-blokkade te zijn. Is uiteindelijk opgelost d.m.v. een mail van Jaap naar het hostingbedrijf. Je kan Jaap een mail sturen met je IP-adres (jaap@woodworking.nl).

In de tussentijd zou je vanaf thuis het forum kunnen bereiken via een anonieme proxy, zoals http://zend2.com/

Je kan dan echter geen foto's uploaden, je zou die ergens anders kunnen zetten en in je berichten een link naar het plaatje plaatsen.

m.v.g.

Peter
 
D

Dulcimer

Guest
Hallo Peter, dank je voor je snelle reactie.
Ik zoek morgenvroeg als ik thuis kom dat IP adres op en zal Jaap een mail sturen en dan hoop ik snel weer thuis op het forum te kunnen.
Met vriendelijke groet,
Frans
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.051
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Frans zijn IP was inderdaad door de provider geblokkeerd. Een automatische beveiliging die ingrijpt als je meerdere connecties vanaf je IP adres onderhoud met onze server. Het is weer opgelost, Frans kan weer aan de slag.

jaap
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.051
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Dulcimer zei:
Ik heb Baas al een PB gestuurd maar die bleef hier hangen in "Postvak uit" i.p.v. "verzonden berichten". Daarom dat ik 't in dit onderwerp zet.
Ik kan dit bericht plaatsen omdat ik op mijn werk ben, thuis krijg ik al enkele dagen geen toegang meer; niet meet een Imac, noch Ipad maar ook niet met een gewone PC. Safari ( de apple browser) geeft na enkele minuten aan dat de server niet gevonden kan worden. Alle help-onderdelen van de Mac nagelopen en gewijzigd op advies van "help"; nog geen toegang ( maar met een PC gaat 't dus ook niet). Lijkt aan 't IP adres te liggen dat geblokkeerd wordt. Andere sites zijn prima toegankelijk. Wat is hier aan de hand?
Ik zag in de faq's dat enkelen dit ook aan de hand hebben gehad maar de reden komt niet duidelijk uit 't verhaal.
Bij voorbaat dank voor 't antwoord,
Frans

Een bericht blijft in postvak uit "hangen" totdat deze gelezen is door ontvanger.

jaap
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.