lichtkap voor aquarium

monkeyfreek

Actieve deelnemer
25 jan 2011
286
0
Hey ,

ik heb onlangs nog een aquarium bijgekocht en heb besloten om er zelf een lichtkap voor te maken.
Hiervoor heb ik es gebruikt met een inleg-strip van wenge.
Nu nog enkel de onderkant behandelen met epoxy en de bovenkant vernissen en dan kan ik aan men aquarium zelf beginnen :)

IMG_6860.jpg


IMG_6861.jpg


IMG_6864.jpg


IMG_6870.jpg


IMG_6872.jpg


IMG_6874.jpg


IMG_6875.jpg



Groetjes
Ruben
 

monkeyfreek

Actieve deelnemer
25 jan 2011
286
0
Wel ik ben nog een beetje aan het zoeken naar een goede epoxy voor de onderkant mee te behandelen.
Heb al een site gevonden met epoxy voor boten maar daar zijn de verzendingskosten 9.50€ voor een product van 15€ , dat is me toch net iets te veel .
Ik heb het geheel al opgeschuurd en de gaatjes voor de hendeltjes van de dekseltjes geboord.
Morgen ga ik hier in de buurt eens rond zoeken voor kleurloze epoxy .
 

monkeyfreek

Actieve deelnemer
25 jan 2011
286
0
Door bepaalde omstandigheden stond men hoofd er even niet naar om verder te werken aan de lichtkap .
Maar we zijn toch weer een stapje verder.
De epoxy zal ik toch op die site moeten bestellen want heb het hier niet gevonden.
Dat wil dus zeggen dat ik hem nog moet behandelen met epoxy en vernissen.

IMG_6969.jpg


IMG_6968.jpg


IMG_6966.jpg


IMG_6965.jpg


IMG_6960.jpg


IMG_6952.jpg



Groeten
Ruben
 

monkeyfreek

Actieve deelnemer
25 jan 2011
286
0
En daar zijn we weer , heb woensdag de onderkant in epoxy gezet en gisteren de bovenkant 2 laagjes vernis gegeven .
Nu ziet hij er zo uit ,

IMG_7026.jpg


IMG_7027.jpg


IMG_7029.jpg


IMG_7031.jpg


IMG_7033.jpg


IMG_7035.jpg



Groetjes
Ruben
 

WR1944

Oud hout
Dat is mooi uitgevoerd, zowel technisch als functioneel.
Nu heb ik een enigszins bizar gevoel voor humor dus het eerste dat in m'n gedachte schoot toen ik die kap op schragen zag staan was een doodskist. Maar gelukkig was er ook een titel. :eek:
 

monkeyfreek

Actieve deelnemer
25 jan 2011
286
0
Hihihi ik had net hetzelfde creepy gevoel toen ik ermee op mijn schouder naar buiten ging om er foto's van te nemen ( en wat moeten de buren denken :lol: )

Hier nog even een filmpje van men aquariums zelf voor de gene die er interesse naar hebben .

[youtube][/youtube]

Morgen heb ik terug tijd om verder te werken aan de lichtkap , als hij volledig klaar is volgen er nog foto's van .

Groetjes
Ruben
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.