paas eiland

andy.chief

Actieve deelnemer
22 sep 2011
30
0
Hallo allemaal,
deze heb ik gemaakt uit den en is 53 cm hoog, gemaakt met de kettingzaag en daarna geschuurd en afgewerkt met xyladecor.
ik ben altijd gefascineerd geweest door die grote beelden
groeten andy



Attached files
 

andy.chief

Actieve deelnemer
22 sep 2011
30
0
Dankjewel Poolvos,
hahaha een goed idee, maar dan zal ik wel een grotere boom nodig hebben, maar ik vind het alvast een goed idee, daar houd ik me nog even aan vast, nu enkel nog een passend stammetje vinden, ben trouwens eerst op zoek naar een stam om een brullende leeuw te maken op ware grote, heb je ook toevallig niet liggen zeker, hehe
grt andy
 

andy.chief

Actieve deelnemer
22 sep 2011
30
0
Hallo Rick,
nou ik woon in tielt, west-vlaanderen in Belgie, toch een beetje te ver voor mij .
Toch bedankt
 

boompje

Actieve deelnemer
11 apr 2011
25
1
Als je met populier blij bent kan ik wel eens kijken voor jou. We hebben er net 300 gekapt (dus die zijn weg) maar volgend kapseizoen komen er weer. Als we wilt laat maar iets weten.

Chris
 

andy.chief

Actieve deelnemer
22 sep 2011
30
0
Hallo Chris,
hartelijk bedankt voor het aanbod, maar ik ben niet zo gek op populier om in te carven, ook wel omdat het enorm vezelt, maar moest je op een wat hardere houtsoort botsen heb ik wel interesse
M.V.G. andy
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.