HBM 450 variabele houtdraaibank

nyckle

Actieve deelnemer
21 mei 2010
359
27
We hebben het wel met een zeer enthousiaste toekomstige houtdraaier te doen en dat moet ook zo blijven.
Daarbij komt, ik denk, dat Stephan eerst dit stukje schrijven even moet laten bezinken. Die €300,- nog even op de bank moet laten staan.
Stephan en vooral echt eerst een half jaartje les nemen. Het zou heel jammer voor jou zijn, dat over een tijdje er een draaibank op Marktplaats staat. En een jongeman met een illusie armer.

Jan, laat dit topic nog maar even open. We moeten Stephan ook niet helemaal afwijzen in zijn enthousiasme.
Het liefst zou ik zeggen: "Stephan jongen kom eens een weekend langs." Maar dan zitten we direct met de afstand.
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Natuurlijk Lyckle in dat zelfde weekend bij jouw is hij uiteraard nog steeds welkom bij mij. Ik wil geen pril houtdraaiers geluk storen. Ook al is de afstand groot.
vr.gr. Jan Pranger.
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Ik heb inmiddels mailcontact met Stephan. Hij vroeg verdere info over houtdraaiers in zijn buurt. Hem geantwoord, maar tevens verzocht die mail aan zijn ouders te laten lezen, want ik wil geen verantwoordelijkheid dragen voor een gevaarlijk spelletje experimenteren van een 14 jarige - hoe zo'n flinke kerel hij ook is. Het zou immers zonde zijn, dat zoveel enthousiasme eindigt in een (pijnlijke....) teleurstelling met een draaibank die niet meer wordt aangeroerd. (Nyckle)
Hij heeft nu een paar telefoonnummers van ervaren houtdraaiers en hopelijk ouders die op de hoogte zijn.
Als zij toestemmen, wie ben ik dan daar iets van te vinden. Wij kunnen dan met z'n allen hooguit de juiste info geven.
Goed, zijn jullie even op de hoogte.
vr.gr. Jan Pranger.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
@Jan : Goed geregeld!!

Het is erg mooi om te zien dat jongere mensen zich interesseren voor het houtbewerken. Lijkt me een goed alternatief voor het "facebooken en i-paden". Ik vind dat zelf belangrijk om altijd opbouwend te reageren om allerlei vragen die wel eens voorbij komen op het forum.

@Stephan : Hou je ons op de hoogte van de ontwikkelingen ?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.