Festool T15+3

sjeep

Actieve deelnemer
7 aug 2010
118
0
begin van de week mijn geldbeurs weer eens flink pijngedaan. :? Heb hem besteld en wacht in spanning af.
had mij al enkele weken verdiept in deze schroevendraaier en het is eigenlijk een zeer goed toestel. ik ben benieuwd. ik laat het jullie nog weten.


gr
 

WR1944

Oud hout
Daar heb je geen miskoop aan. Deze schroevendraaier heeft nog een nauwelijks bekende extra mogelijkheid. Je kan er gaten mee boren. ;)
Heb je de kit er bij besteld? Die excentrische en haakse opzetstukken zal je niet vaak nodig hebben maar ze zijn vreselijk handig in problematische hoekjes.
Veel plezier er mee.
 

sjeep

Actieve deelnemer
7 aug 2010
118
0
voorlopig enkel sporadisch getest en ik moet zeggen waaw wat een super ding.
Mijn oude nicd Dewalt 14,4v en 2,6ah gaat aan de kant, deze kan ik nog gebruiken voor hier en daar wat grof geweld. :)

enkele opmerkingen...
-kracht voelt heel gedoseerd aan. geen abrupte bewegingen, alles wordt electronisch uitgevoerd en dat merk je.
-batterij, ja dat weet ik nog niet want ik heb hem nog niet gewisseld. mijn versie: 14,4v en 3ah.
ik heb de zwaardere types genomen. nadeel is dat de batterij enorm groot is. als je naar makita grijpt dat zie een beduidend verschil.
-toerental instelling, electronischgestuurde diepteregeling switchen van boren naar schroeven zijn allemaal leuke hebbedingetjes, doen hun werk goed en zullen hun dienst nog wel bewijzen.

-fastfix onderdelen zijn heel zwaar en sterk uitgevoerd. e voelt dat er geen lichte onderdelen in zitten. Deze koppen krijgen dan ook ongelofelijk veel kracht te verduren.

even over de bitopname kop. Super groot nadeel is dat ik mijn bithouders niet hierin krijg. ze zijn op een of andere manier te groot. je moet de boorkop gebruiken voor de niet standaard festool bithouders.


de rest van mijn revieuw komt later nog eens dan heb ik wat meer stof tot nadenken gehad.

gr
 

kiterraphael

Actieve deelnemer
28 feb 2011
134
0
46
boskoop
www.pmnewdesign.nl
hem sind twee weken de c 15 uitvoering ook 14,4 v en 3 map accu,s
echt een top apparaat.
ook met extra koppen zoals wr 1944 over had top spul
had twee andere festools maar apparaten waren nog goed alleen accu,s na 5 jaar dagelijks gebruik waren echt helemaal niks meer waard.
dus 4 nieuwe accu,s was te prijzig.
is nu een nieuwe schroeftol geworden.
ps led lampje is echt top :D
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.