Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

triton bovenfrees MOF001

Bovengenoemde freesmachine kan men in Engeland goedkoper kopen dan in België en Nederland.
    Kan men de stekker dan ook hier gebruiken of moet deze aangepast worden?
    Zijn de machines die in België en Nederland verkocht worden dan wel voorzien van de juiste stekker?

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Re: triton bovenfrees MOF001

De steker moet aangepast worden, hiervoor zijn wel verloopstekkers te koop. De machines die je hier in Nederland koopt zijn wel voorzien voor de "reguliere"stekker in het betreffnde land.

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2011

gewoon de stekker verwisselen, ook al verzenden ze naar het continent zit er altijd een Engelse stekker op. Heb net een Jet schuurmachine gekocht in Engeland bijna €1000 goedkoper dan hier.
    Wel zien dat je de 220 V versie besteld, en niet 110 V!

Moesken,
    Mag ik vragen waar je hem in Engeland goedkoper hebt gezien?

Alvast bedankt
    Menno

Mdamsma,

De Triton MOF001 kan je momenteel verkrijgen bij rapid response 321 (via amazon .co.uk) voor 151 pond.
    De leveringsvoorwaarden en betaalmogelijkheden zijn die van Amazon.co.uk.
    Ik heb de mijne maar besteld bij Esmax.nl. Je weet maar nooit of er geen gebreken zijn.
    Mvg.

Helaas levert rapid response niet naar Nederland! (via amazaon.co.uk)

Volgens mij zal Amazon wel naar Nederland versturen. http://www.amazon.co.uk/gp/help/custome ... eId=492868
    Daar International Deliveries aanklikken.
    Mvg

De Triton Bovenfrees MOF001 komt met een zogenaamde Engelse klampstekker, deze is met 1 schroef te verwijderen en dan blijft de Europese aangegoten stekker over. Dit geldt voor alle Triton produkten, ook de vanuit Engeland verstuurde.

Hou er wel rekening mee dat de garantie een lastig verhaal zal worden (je moet garantie claimen via de winkel waar hij gekocht is), kijk goed of de BTW in de prijs zit.
    Ik geef de tip om hem gewoon in Nederland te kopen, er zijn genoeg online shops en gewone winkels waar ze te krijgen zijn.
    Je kan ook altijd via de Triton website (www.tritontools.com) de vraag stellen voor een adres van een dealer.

Even een oud topic nieuw leven in blazen met volgende vraag:

Ik lees hier op het forum regelmatig verwijzingen naar bovenfrees machines van Triton, is dit een goed merk voor dagelijks gebruik?
    Met welk merk kan je dit vergelijken ? (bv: blauwe Bosch, DeWalt, Metabo...)

Ik heb de mijne net 4 dagen, nog niet echt mee gewerkt, maar het is volgens mij wel degelijk materiaal.
    Waarom denk ik dat, even vergelijken.
    CMT

Triton

Een bekend (boven)frezen merk gebruikt ze ook, of is het omgekeerd?

Forum Rechten