Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: dremel

dremel

Hallo,

Ik wil wil binnenkort starten met intarsia.
    Bij deze vorm van houtbewerking zijn zagen en schuren de belangrijkste activiteiten.
    Voor het zagen heb ik de beschikking over een goede figuurzaagmachine.
    Voor het schuren van de grotere elementen wil ik het kirjesschuursysteem aanschaffen.
    Ik ben nog op zoek naar geschikte oplossing voor het fijnere (schuur)werk.
    Ik denk hierbij aan iets van dremel.
    Als ik echter op de talrijke sites kijk zie ik door de bomen het bos niet meer.
    Er worden allerlei apparaten met heel veel hulpmiddelen aangeboden.
    Ik zoek iets dat geschikt is voor mijn fijnere houtbewerkingstaken en heb geen behoefte aan allerlei toeters en bellen die ik toch niet gebruik.
    Kan iemand mij een goed advies geven?

Re: dremel

Hallo Henk

Geen tip voor het schuren, maar wel over je mail adres. Als je GEEN SPAM wil dan kan je het beter hier weghalen. Wij weten je allemaal op deze manier te vinden, maar de spammers kijken ook mee en hebben er zelfs programmaatjes voor die alle forums afstruinen.

Hartelijke groet Hugo

Re: dremel

Sowieso is het niet verstandig al je personalia zo op internet te zetten.
    Klein kunstje voor een kwaadwillend persoon om daar gebruik van te maken .

Forum Rechten