Nog een nieuweling

dankra

Nieuw lid
8 jul 2011
13
0
Hallo,

Ik ben Daniel Kramer. Een nu 26-jarige uitzendtechnicus TV in Arnhem. Mijn hobby's zijn onder andere klussen. Ik werk het liefste met hout. Hout is voor mij iets moois, iets levends, iets met gevoel en waar je gevoel bij kunt hebben. Ik ben een beginneling. Ben nu bezig met een stellage kast voor de werkkamertje. Deze is niet echt strak geworden maar hij is wel stevig. Later zal ik wel wat foto's uploaden.
 

dankra

Nieuw lid
8 jul 2011
13
0
Dank jullie voor het hartelijke welkom. Ik moet jullie wel waarschuwen. Mijn eerste project is bijna af maar het is mijn allereerste project en heb nooit eerder een cursus gedaan of iets dergelijks en ook het ontwerp heb ik helemaal zelf bedacht dus het ziet er niet zo gelikt uit als de de meeste foto's die ik hier gezien heb.
 

Creatief_Met_Hout

Actieve deelnemer
2 jul 2010
244
0
Hoi welkom op het forum.

Waarschuwen hoeft niet hoor. Het is je eerste project, zelf bedacht en zelf uitgevoerd. Daar kan en mag je best gewoon trots op zijn.
 

dankra

Nieuw lid
8 jul 2011
13
0
Voor de mensen die dol zijn op foto's ik heb er nu 2 staan in "toepassingen met hout" en dan "foto's van werkstukken, de werkplaats" en dan onderwerp "De werkplaats en het eerste werkstuk".

Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.