vogelhuisjes

4444henk

Nieuw lid
3 jan 2012
6
0
Hallo,
Ik ben henk de Wit en ik maak als (uit de hand gelopen) hobby bijzondere vogelhuisjes.
Zie mijn website m http://www.vogelhuisjesophemert.nl.
Ik ben sinds een uur deelnemer aan dit forum.
Ik hoop via dit forum nieuwe ideeen op te doen.
Ik hoop ook dat u uw vriendenkring wilt verwijzen naar mijn site.
Met vr gr
Henk
 

peterderooij

Actieve deelnemer
7 sep 2008
584
0
Hallo Henk. Welkom!

Ik heb je website bekeken, heel mooie vogelhuisjes!

vwb intarsia (uit je andere post): er is in ieder geval één forumlid die hier ervaring mee heeft (ik niet hoor) zie:
viewtopic.php?f=10&t=4088

En via deze link vind je vele honderden voorbeelden.
 
A

Athanor

Guest
Welkom Henk,

Als je ons veel inhoudelijk kennis laat maken met je werkwijze en technieken, komt de aandacht voor je werk en site vanzelf;)

Fons
 

Vurenhout

Post veel
12 aug 2012
817
162
Twello
Leuke hobby. Doe ik ook en ze hangen in de buurt van mijn huis in openbaar groen. Leuk als je buiten zit en iedereen heeft het er over. Maar nog leuker voor de vogels natuurlijk/hopelijk. Toen ik een beetje smerig vogelhuisje had gemaakt (nee ik post geen foto) had ik die al met een dag verkocht aan een vriend van mijn zoon die zijn stiefvader daarmee met sinterklaas wilde verrassen. Mijn vrouw was iets minder enthausiast over die actie.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.655
2.535
Gaanderen
Leuk gedaan. Als ik dit aan mijn vrouw laat zien dan moet ik accuut aan de slag. Ik zie een nieuw forum project. Vogelhuisje met zwaluwstaarten.
Zijn de vogelhuisjes voor de verkoop?
Heb je ook tekeningen?
 

mans

Post veel
12 feb 2012
1.061
106
4444henk heeft al 2 jaar niet ingelogd:rolleyes:
maar mischien kijkt hij nog mee.
 
A

Athanor

Guest
Chips ja zeg! Ik had al het gevoel dat hij dit vooral als advertentie bedoelde:(

Fons
 

baas

Administrator
5 jun 2012
176
142
4444henk heeft al 2 jaar niet ingelogd:rolleyes:
maar mischien kijkt hij nog mee.

scherp joop!!

Maar een leuk vogelhuisjeproject kan natuurlijk wel. Het is er wel de tijd voor en leuk om samen met kinderen te doen b.v. Ik had de school van kinderen toegezegd ook nog iets met een aantal klassen (er zitten maar 60 kinderen op de hele school) met hout te doen, dit zou het wel eens kunnen worden.

jaap
 
A

Athanor

Guest
Ik krijg van mijn vrouw ook af en toe een hint die over voederplanken en vogelhuisjes gaat........


Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.